تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای علی دایی و علی کریمی در اینستاگرام! /ببینید

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، چند روز پیش اینستاگرام علی دایی با سبقت از اینستاگرام علی کریمی دو میلیون تایی شد به این ترتیب دایی حالا پرطرفدارترین چهره وزرش ایران در اینستاگرام است. اما این اتفاق با واکنش علی کریمی روبرو شد. پس از این اتفاق علی کریمی که این روزها در فضای مجازی برای همه کری می خواند، زیر یکی از پست های پرسپولیسی ها در اینستاگرام نوشت: «آقا اگه ما بخوایم 8 میلیون فالوئر بخریم چند درمیاد؟ ارزون حساب کنید مشتری بشیم!» . مشخص بود که منظور او علی دایی است.

 

البته صفحه فیسبوک علی دایی که بهمن دهقان نماینده تام الاختیار او آن را اداره می کند در مطلبی پاسخ این ادعای کریمی را داد. در متن فیسبوکی علی دایی آمده است:

 

«متاسفانه پس از 2 میلیونی شدن شهریار در اینستاگرام ، وحید اسماعیلی لیدر باشگاه پرسپولیس که سابقه درگیری با شهریار را هم دارد و البته به همین دلیل پرونده قضایی برای او باز شده در اینستاگرام خود نوشت که شهریار یک شبه از 1.7 میلیون فالوور به 2 میلیون رسید!! موضوع وقتی حالت جدی گرفت که علی کریمی زیر این پست کامنت گذاشته و به شوخی خواستار خرید فالوئر شد( کامنت در عکس)

 

این در حالی است که شهریار و کریمی 2 ماه پیش 1.9 میلیون فالوئر داشتند و این که یک شبه کسی به 300 هزار فالوئر اضافه کند دروغی بسیار زشت است که مسلما باید این لیدر ادعای خودش را ثابت کند»

 

در ادامه این مطلب خبری به عنوان سند ارائه شده که نشان می دهد در گزارشی از فاصله کم تعداد فالوئرهای علی کریمی با علی دایی خبر می دهد، مطلبی که مربوط به یک ماه پیش است. آن زمان علی کریمی از علی دایی فالوئرهای بیشتری داشت.

 

در ادامه مطلب فیسبوکی علی دایی آمده است: «ضمنا همان طور که در عکس می بینید، علی دایی روزانه به طور میانگین 4,152 فالوئر جدید دارد و این عدد برای کریمی روزانه به طور میانگین +3,197 است. در عصر تکنولوژی با 100 ها سایت بررسی آمار اینستاگرام، این ادعای واهی واقعا زشت است چون یک کودک 10 ساله هم می تواند این آمار را در بیاورد.در نهایت ، عدد و فالوئر اینستاگرام هرگز ملاک واقعی برای موضوعی نیست که بخواهیم با آن، به دروغ به آبروی افراد حمله کنیم. همان طور که در این 3 سال هم که شهریار با اختلاف کمی، از علی کریمی عقب بود هرگز این چنین برخورد نکرد که حالا ...»

 

 

این اتفاق دوباره باعث جنگ مجازی هواداران این دو چهره سرشناس فوتبال ایران شده است...

 

جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای علی دایی و علی کریمی در اینستاگرام! /ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..