تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار قاتل پس از دعوای مرگبار

 به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، ساعت 01:15 روز شنبه، اول خردادماه بود كه مأموران كلانتري 114 غياثي از جريان درگيري خونين حوالي ميدان خراسان با خبر و در محل حاضر شدند. بررسي‌هاي اوليه نشان داد كه مردي 32 ساله به نام ياسر با اصابت ضربات چاقو به قتل رسيده است.

شاهدان به پليس گفتند كه هنگام حادثه مقتول با خودش چاقو نداشت و مدام مي‌گفت كه قصد درگيري ندارد با اين حال با ضربات چاقوي قاتل از نقاط مختلف بدن هدف قرار گرفت و كشته شد. بعد از حضور بازپرس مرشدلو و كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد. تحقيقات نشان داد كه عامل قتل مردي 40 ساله به نام يوسف. د، از اوباش منطقه است. بررسي سوابق او نشان داد كه او از مجرمان سابقه‌دار در زمينه درگيري، قدرت‌نمايي با سلاح سرد و اخلال در نظم عمومي است كه بارها دستگير و روانه زندان شده است.

تحقيقات بعدي نشان داد كه يوسف و ياسر چند روز قبل در چند نوبت با هم مشاجره داشته و براي هم رجزخواني كرده‌اند. بعد از شناسايي متهم، كارآگاهان راهي محل زندگي او در تهرانپارس شدند، اما مشخص شد كه او بعد از حادثه از خانه‌اش فرار كرده است.  مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام كرد، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي بازپرس صادر شده است، بنابراين از شهروندان درخواست مي‌شود اطلاعات خود از متهم را از طريق شماره تماس‌هاي 51055429 و 51055510 در اختيار كارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهنـد. 

منبع : روزنامه جوان

110




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار قاتل پس از دعوای مرگبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..