تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مجلس سنای آمریکا به اتفاق آراء «رکس تیلرسون» را به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور انتخاب کرد.

بر اساس این گزارش، سنای آمریکا روز چهارشنبه تصدی پست وزارت امور خارجه این کشور توسط تیلرسون را تایید کرد.

این گزینه دونالد ترامپ برای تصدی مقام وزارت خارجه آمریکا با کسب ۵۶ رأی موافق در برابر ۴۳ رأی مخالف روز چهارشنبه مورد تأیید مجلس سنا قرار گرفت.

گفتنی است که «رکس تیلرسون» مدیر عامل پیشین شرکت نفتی «اکسون موبیل» به عنوان عضوی از شورای امنیت ملی آمریکا نیز فعالیت خواهد کرد.

شایان ذکر است که مخالفان انتصاب تیلرسون به مقام وزارت خارجه عمدتاً بر مواضع شرکت نفتی «اکسون موبیل»-  محل کار سابق وی- در حوزه تغییرات اقلیمی- و همچنین روابط تجاری تیلرسون با روسیه تمرکز داشتند؛‌ کشوری که به زعم دموکراتها در «حملات سایبری علیه انتخابات آمریکا» و به نفع ترامپ دست داشت.

کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا پیش از این «رکس تیلرسون» گزینه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را با اختلاف تنها یک رای برای بدست گرفتن سکان هدایت وزارت امور خارجه تایید کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..