تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




11 كيلوگرم تریاک در استان گيلان کشف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان،احداله احدي  گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان در پي بررسي گزارش هاي مردمي از فعاليت 3  قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در استان مطلع شدند.  
 
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان با بيان اينكه ماموران اين پليس با تحقيقات پليسي از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند، افزود: ماموران با تحقيقات پليسي هويت و خودرو يكي از متهمان را شناسايي كردند.  
 
وي با اشاره به اينكه اين متهم پس از توقف خودرو دستگير شد، خاطرنشان كرد: متهم پس از دستگيري به همدستي دو تن ديگر نيز اعتراف كرد كه آن ها نيز با تلاش ماموران دستگير شدند.  
 
اين مقام انتظامي با يادآوري اينكه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در بازرسي از منزل متهمان 11 كيلوگرم ترياك را كشف و ضبط كردند، متذكرشد: متهمان پس از دستگيري با تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «11 كيلوگرم تریاک در استان گيلان کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..