تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف درگتوند خوزستان یک کشته و 6 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این تصادف که عصر چهارشنبه روبروی کوی شهید سلطانی گتوند رخ داد، سواری تندر 90 با 7 سرنشین که از شهر ترکالکی به سمت گتوند در حرکت بود با یک دستگاه کامیون کاویان برخورد کرد.
رئیس پلیس راهور گتوند شامگاه چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، سد معبر کامیون کاویان را علت این حادثه عنوان کرد و افزود: در این تصادف، یک خانم 50 ساله سرنشین خودروی سواری به علت شدت جراحت در دم جان باخت و 6 نفر از جمله یک مرد جوان، چهار خانم و یک کودک 2 ساله مصدوم شدند.
سروان یحیی علیدادی ادامه داد: 5 مصدوم این حادثه توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان کارون گتوند منتقل شده و پس از اقدام درمانی اولیه، به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند.
وی افزود:کودک خردسال این حادثه نیز پس از معاینات پزشکی سرپایی از بیمارستان کارون گتوند مرخص شد.
به گزارش ایرنا مسیر شهرگتوند به شهرترکالکی از مسیرهای پر تردد شهرستان است.
شهرستان 74هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.
شبد*7467/6068*9122* خبرنگار:باقرابراهیمی* انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف درگتوند خوزستان یک کشته و 6 مصدوم برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..