تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال و این معدل سنی جالب گلزنان!

استقلال و این معدل سنی جالب گلزنان!

ورزش > لیگ برتر - آی اسپورت نوشت:میانگین گلزنان استقلال در نیم فصل دوم عددی فوق‌العاده است.

معدل سنی 23.4 سال برای گلزنان استقلال عددی است که آن را مدیون جوانگرایی علیرضا منصوریان هستند. تازه در حالی که استقلال در نیم فصل دوم یازده گل به ثمر رسانده است و این عدد اتفاقی نیست. امید ابراهیمی 29 ساله، نورافکن 19 ساله، علی قربانی 26 ساله و مجتبی حقدوست 21 ساله دو گله‌های استقلال در نیم فصل دوم هستند. کاوه رضایی 25 ساله، بهنام برزای 23 ساله، مجید حسینی 20 ساله هم بقیه گلزنان استقلال هستند. اتفاقی که معدل سنی گلزنان استقلال را در نیم فصل دوم به عدد عجیب 23.4 می‌رساند.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال و این معدل سنی جالب گلزنان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..