تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساهاکیان:تیم ملی بسکتبال عراق تا لحظات آخر تسلیم نشد

اوشین ساهاکیان:تیم بسکتبال عراق تا لحظات آخر تسلیم نشد////به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،چهارمین روز از رقابت های بسکتبال غرب آسیا،عصر امروز با برتری ملی پوشان کشورمان برابر تیم ملی بسکتبال عراق ادامه پیدا کرد.

اوشین ساهاکیان ملی پوش بسکتبال کشورمان در خصوص بازی امروز برابر تیم عراق اظهار داشت: شروع بدی برابر تیم عراق داشتیم و این تیم به خوبی توانست از موقعیت های حمله استفاده کند اما رفته رفته تیم ما موفق شد با دفاع خوب جلوی حملات آنها را بگیرد و همچنین  در ضد حمله ها اختلاف امتیازات را کم کند.اما در کل بازی نسبتا سنگینی برای ما بود زیرا عراق تیمی است که به هیچ عنوان تسلیم نمی شود و تا لحظات آخر بازی دفاع می کند.

ساهاکیان ادامه داد:تیم ما در کوارتر چهارم نبض بازی را از دست داد و کمی در دفاع دچار مشکل شدیم اما در نهایت برابر تیم عراق به برتری رسیدیم.تصورم این است که این دیدار آمادگی خوبی بود تا در دیدار فردا برابر تیم اردن عملکرد مناسب تری داشته باشیم.

ملی پوش بسکتبال کشورمان در خصوص بازی فردا برابر تیم اردن عنوان کرد:تیم اردن در این رقابت ها امتیاز میزبانی دارد و به هیچ عنوان نمی شود این تیم را دست کم گرفت.سعی می کنیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم.

ساهکیان درباره حضور ملی پوشان بسکتبال در رده جوانان گفت:این 2 بازیکن بسیار با اخلاق هستند و دوست دارند که در تیم پیشرفت کنند البته تایم زیادی در میدان در اختیار آنها گذاشته نشد اما در کل توانستند به تیم ملی در بخش دفاع و حمله کمک کنند. همچنین برای اولین بار است که پیراهن بزرگسالان را به تن می کنند و این رقابت ها می تواند تجربه خوبی برای آنها در بازی های جهانی باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساهاکیان:تیم ملی بسکتبال عراق تا لحظات آخر تسلیم نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..