تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبرد مرگ و زندگی در تبریز/ گام بلند گیتی پسند برای رسیدن به قهرمانی

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های لیگ برتر فوتسال با نزدیک شدن به هفته های پایانی به اوج حساسیت خود رسیده و با توجه به فاصله گیتی پسند در صدر جدول از رقیبان، حتی می توان گفت حساسیت این هفته ها ممکن است بیشتر از هفته های پایانی باشد. رقابتهای این هفته از لیگ برتر امروز و فردا برگزار می شود.

پنج شنبه ١۴ بهمن
ساعت ١۵

آذرخش بندرعباس – حفاری اهواز

دربی حساس جنوبی های فوتسال ایران یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته بیست و یکم خواهد بود. ورزشگاه فکر بندرعباس روز پنج شنبه در حالی میزبان تیم حفاری اهواز است که شاگردان علاسوند با تثبیتشان در جایگاه پنجمی خیال خود را از بالانشینی راحت می بینند و با انگیزه رسیدن به قافله تیمهای دوم تا چهارم تلاش می کنند. اما در سوی مقابل میزبان بندری خود را در لبه پرتگاه می بیند و ارزش امتیازات خانگی باقیمانده را نیک می داند. آذرخشی ها امیدوارند با کسب نتیجه در این هفته و شکست تیمهای پایین دستی به نقطه امن برسند.

جمعه ١۵ بهمن
ساعت ١۶

مس سونگون ورزقان – تاسیسات دریایی تهران

نبرد هفته عنوان مناسبی برای جدال غولهای فوتسال ایران است. قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته که در فصل جاری با از دست دادن امتیازات در بازی با تیمهای پایین جدول، از صدر جدول دور شده اند به این دلیل حساس ترین دیدار هفته نام دارد که هر دو تیم به خوبی اگاهند که از دست رفتن امتیاز در این بازی به منزله از دست رفته همان باریکه امید باقیمانده است. شاگردان شمسایی در دیدار رفت مغلوب بهترین نمایش فصل مسی ها شدند تا حالا ستاره هایشان در آسمان برفی تبریز به دنبال سه امتیاز بگردند.

دانشگاه آزاد تهران – گیتی پسند اصفهان

سر و ته جدول در سالن دانشگاه آزاد تهران دیدار می کنند تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان صدرنشین بلامنازع لیگ در هفته پیش رو باید در خانه دانشگاه آزاد تهران به مصاف این تیم برود. گیتی پسندی ها که بازی رفت را با برتری پرگل به سود خود پایان داده بودند، در شرایطی با دانشگاه روبرو می شوند که شاگردان قاضی در هفته گذشته یازده گل از حفاری خوردند و شرایط مساعدی ندارند. گیتی پسندی چشم به بازی تیریز هم دارند و امیدوارند با برد دانشگاه آزاد از بازی رودرروی مدعیان بهره برده و بیش از پیش به قهرمانی نزدیک شوند. دانشگاهی ها هم هنوز اندک امیدی به بقا دارند و می خواهند همانند تاسیسات، گیتی پسند را هم غافلگیر کنند.

یاسین پیشرو قم – دبیری تبریز

دیگر ضلع مربع قهرمانی یعنی دبیری تبریز در ورزشگاه حیدریان قم با شاگردان حیدریان دیدار خواهد کرد. دبیری تبریز در این بازی سخت به دنبال برد تیم خوب یاسین پیشرو و صعود به رده دوم است. یاسین پیشرویی ها هم که دو نتیجه خوب پیاپی روحیه مضاعفی به آنها بخشیده، امیدوارم باز هم برنده باشند تا بهترین روند این فصلشان را به دست بیاورند و از تیمهای پایین تر جدا شوند.

شهرداری ساوه – شهروند ساری

شاید بتوان بی اثر ترین و کم انگیزه ترین بازی هفته را جدال شهرداری ها در ساوه دانست. دو تیم میانه جدولی که هم از بابت بقا خیال اسوده دارند و هم به رتبه های بالای جدول فکر نمی کنند، محکوم به میانه نشینی هستند و تنها برای جابجایی بین دو رده تلاش می کنند. این بازی در ورزشگاه فجر ساوه و با قضاوت علی مرادیان-رضا کیامنش-مصطفی فرج‌الهی-جواد بابلی انجام خواهد شد.

توسعه الوند قزوین – لبنیات ارژن شیراز

در یکی از رقابتهایی که برای تیمهای بایین جدول تعیین کننده است، در الوند قزوین تیم توسعه الوند میزبان ارژن شیراز است. تیم میزبان که در منطقه قرمز جدول قرار دارد، باید از همین دیدارهای خانگی امتیاز جمع کند و چه بازی ای مناسب تر از ارژن بحران زده. اما شاگردان کمالی هم با عبور هرچند ناموفق از قرعه سخت هفته های ابتدایی و قرار گرفتن در حالت بحرانی بیش از هر زمانی به یک برد نیاز دارند تا از فشار روانی خارج شوند و ماندنشان در لیگ را تثبیت کنند.

فرش آرای مشهد- مقاومت البرز

در آخرین دیدار هفته هم در مشهد تیم فرش آرا میزبان مقاومت کرج است. هر دو تیم در پایین جدول هنوز شرایطشان را برای بقا تثبیت نکرده اند اما تا حد زیادی از سقوط در امانند و برای اعاده حیثیت به میدان می روند. البته فرش آرا با کسب ٢۴ امتیاز قبلی و بدست آوردن امتیاز این بازی می تواند رسما حضورش در فصل آینده را تثبیت کند اما مقاومتی ها شاید تا اخرین هفته ها گزینه سقوط باشند. این بازی در ورزشگاه شهدای مدافع حرم مشهد با سوت محمدعلی ترحمی-محمدرضا ذاکری-مجید بزازی-محمد تیموری برگزار می شود.

انتهایپیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبرد مرگ و زندگی در تبریز/ گام بلند گیتی پسند برای رسیدن به قهرمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..