تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات شیائومی ردمی پرو 2 فاش شد: ۶ گیگابایت رم و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری

شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند جدید شیائومی ردمی پرو 2 را در دو نسخه عرضه کند و تفاوت اصلی در میزان حافظه رم و ذخیره‌سازی آن‌ها خواهد بود.

یکی از محصولات شیائومی که توانست انتظارات بسیاری را برآورده سازد، گوشی هوشمند شیائومی ردمی پرو بود. حال قرار است مدل جانشین آن ساخته و در آینده‌ای نزدیک روانه بازار شود.

اطلاعات جدیدی در جامعه مجازی ویبو به اشتراک گذاشته شده است که به لطف آن‌ها می‌توانیم با مشخصات سخت‌افزاری شیائومی ردمی پرو 2 بیشتر آشنا شویم. البته هنوز صحت این اطلاعات تأیید نشده است؛ اما کاربری که آن‌ها را به اشتراک گذاشته، یک تصویر نیز از شیائومی ردمی پرو 2 قرار داده است که احتمال صحت اطلاعات منتشرشده را بالاتر می‌برد.

در اطلاعات منتشرشده می‌توان مشاهده کرد که گویا قرار است شیائومی ردمی پرو 2 در دو مدل عرضه شود. مدل پریمیوم این محصول از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار خواهد بود و مدل ارزان‌تر با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی روانه بازار خواهد شد.

برخلاف شیائومی ردمی پرو که از ترکیب دوربین دوگانه در پشت خود استفاده می‌کرد، گوشی هوشمند جدید شیائومی تنها از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت خود برخوردار خواهد بود. در این دوربین از سنسور IMX362 سونی استفاده شده که دارای فوکوس خودکار Dual Pixell  است.

شیائومی ردمی پرو 2 قرار است از همان نمایشگر ۵.۵ اینچی فول‌اچ‌دی استفاده کند که در ردمی پرو استفاده شده بود. در هردو مدل شیائومی ردمی پرو از تراشه ساخت مدیاتک استفاده شده است؛ اما به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد در محصول جدیدش از تراشه ساخت کوالکام استفاده کند. هنوز مدل تراشه مشخص نیست. از دیگر پیشرفت‌هایی که در شیائومی ردمی پرو 2 مشاهده خواهیم کرد، ارتقاء ظرفیت باتری از ۴۰۵۰ به ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

شیائومی ردمی پرو 2

در تصویری که از شیائومی ردمی پرو 2 منتشر شده، قیمت هر دو مدل این محصول مشخص است. اگر این قیمت‌ها صحت داشته باشند، مدل ارزان‌تر شیائومی ردمی پرو 2 با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۲۳۰ دلار و مدل پریمیوم با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۲۶۰ دلار روانه بازار  خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات شیائومی ردمی پرو 2 فاش شد: ۶ گیگابایت رم و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..