تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پذیرش نظام وظیفه امریه در دانشگاه تهران

پذیرش نظام وظیفه امریه در دانشگاه تهران

جامعه > مشکلات مردم - دانشگاه تهران، از میان فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد مشمول نظام وظیفه امریه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران در مورد امریه در دوران سربازی سوال کرده بودند که در این باره  دانشگاه تهران در اعلامیه ای اعلام کرد: اداره کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران، از میان فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد مشمول نظام وظیفه امریه می پذیرد.به نوشته این اداره کل رشته‌های زبان و ادبیات فارسی (ویراستاری)، کامپیوتر و مدیریت فناوری اطلاعات در اولویت پذیرش قرار دارند.

شرایط خاصی که برای این متقاضیان اعلام شده این است که باید دارای برگ اعزام به خدمت به تاریخ اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ و معدل بالای ۱۶ باشند. این اداره کل اعلام کرده متقاضیان رزومه و مدارک خود را به پست الکترونیک press@ut.ac.ir ارسال کنند.

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پذیرش نظام وظیفه امریه در دانشگاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..