تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشای نستعلیق، بالاتر از پارک وی

فرهنگ > تجسمی - تابلوهای خوشنویسی با خط نستعلیق، اثر کوروش مظفربیگی از جمعه 15 بهمن در باغ موزه هنر ایرانی، بالاتر از پارک وی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، 70 اثر نفیس خوشنویسی از آثار کوروش مظفربیگی در گالری پردیس باغ موزه هنر ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود.

در این آثار آیاتی از قرآن مجید، اسما جلاله، احادیثی از پیامبر (ص) و ائمه معصوم (ع) به خط نستعلیق خوشنویسی شده است.

 مظفربیگی کتابت دیوان حافظ و برپایی سه نمایشگاه از آثار خوشنویسی را در کارنامه خود دارد.

چهارمین نمایشگاه آثار خوشنویسی این هنرمند روز جمعه 15  بهمن 1395 از ساعت 16 تا 20 در باغ موزه هنر ایرانی واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی گشایش خواهد یافت. این نمایشگاه تا 25 بهمن از ساعت 10 تا 20 پذیرای عموم علاقمندان به هنر خوشنویسی خواهد بود.

57242    




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشای نستعلیق، بالاتر از پارک وی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..