تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرات قیمتی اقلام خوراکی در هفته منتهی به 8 بهمن

بر این اساس در هفته مورد بررسی قیمت لبنیات 0.1 درصد، حبوب 0.1 درصد، میوه‌های تازه 3.3 درصد، سبزی‌های تازه 1.1 درصد، گوشت مرغ 1.3 درصد و چای 0.1 درصد افزایش یافته است.

همچنین بهای تخم مرغ 1.9 درصد، برنج 0.2 درصد و گوشت قرمز 0.4 درصد کاهش یافته و قیمت قند و شکر و روغن نباتی بدون تغییر بوده است.

 لبنیات و تخم‌مرغ

در هفته مورد گزارش، در گروه لبنیات قیمت شیر پاستوریزه نسبت به هفته قبل معادل 0.2 درصد افزایش یافت و بهای سایر اقلام این گروه بدون تغییر بود. قیمت تخم مرغ معادل 1.9 درصد کاهش داشت و شانه‌ای 95000 الی 110000 ریال فروش می‌رفت.

 برنج و حبوب

در این هفته در گروه برنج بهای برنج وارداتی غیر تایلندی و برنج داخله درجه 2 ثابت بود و قیمت برنج داخله درجه یک معادل 0.2 درصد کاهش یافت. در گروه حبوب بهای عدس و لوبیا قرمز بدون تغییر بود. قیمت لوبیا چشم‌بلبلی و لوبیا سفید هریک معادل 0.2 درصد کاهش ولی بهای سایر اقلام این گروه بین 0.1 درصد تا 0.2 درصد افزایش داشت.

میوه‌ها و سبزی‌های تازه

بر اساس این گزارش در میادین زیر نظر شهرداری انگور و لوبیا سبز عرضه کمی داشت. سایر اقلام میوه و سبزی تازه که تعدادی از آن‌ها از نظر کیفی در مقایسه با سایر میوه‌فروشی‌ها متفاوت بودند، به نرخ مصوب سازمان میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شد.

میوه‌فروشی‌های سطح شهر اقلام میوه و سبزی تازه را عرضه می‌نمودند که در گروه میوه‌های تازه قیمت تمامی اقلام این گروه قیمت تمامی اقلام این گروه بین 0.2 درصد تا 6.4 درصد افزایش یافت.

در گروه سبزی‌های تازه بهای گوجه‌فرنگی ثابت بود. قیمت سیب‌زمینی معادل 2.5 درصد و پیاز 0.6 درصد کاهش ولی بهای سایر اقلام این گروه بین 0.8 درصد تا 18.6 درصد افزایش داشت.

گوشت قرمز و گوشت مرغ

در هفته مورد گزارش قیمت گوشت گوسفند معادل 0.2 درصد و گوشت تازه گاو و گوساله 0.6 درصد کاهش ولی بهای گوشت مرغ 1.3 درصد افزایش یافت.

 قند، شکر، چای و روغن نباتی 

در این هفته قیمت چای خارجی معادل 0.1 درصد افزایش داشت و بهای قند، شکر و انواع روغن‌نباتی بدون تغییر بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرات قیمتی اقلام خوراکی در هفته منتهی به 8 بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..