تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‌نظام اسلامی ایران با حمایت جوانان و مردم انقلابی استوار خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمدعلی حق بین امشب در مراسم یادواره شهدای مدافعان حرم آبروی محله در مسجد پیرسرای رشت اظهار داشت: امروز رشادت‌های شهدای انقلابی را جهت دفاع از منافع ملی نظام جمهوری اسلامی شاهدیم. 

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه میان دشمنان و نظام توافقی نیست تصریح کرد: دشمنان خواستار آن هستند که به خواسته‌های آنان عمل کنیم و اکنون برای دفاع از جانفشانیهای شهدا نباید به خواسته دشمن تن بدهیم.

سردار حق بین با اشاره به اینکه دشمنان قادرند به سادگی بر ملت نا آگاه نفوذ کنند افزود: نفوذ دشمن پیچیدگی فراوانی ندارد و ملت انقلابی هرگز به میل و سلایق بیگانگان رفتار نخواهد کرد.

وی نمایش رشادت‌ها و مقاومت‌های شهدای گیلانی را در فتح حلب موثر عنوان کرد و افزود: مسیر استراتژی دنیای اسلام همت امام راحل و رهبر معظم انقلاب  دنیای اسلام را آزاد کرد و نحوه زندگی کردن در محاصره اقتصادی را به جهانیان آموخت.

این فرمانده مدافع حرم با اشاره به اینکه دشمنان مجبور شدند مسیرهای نفوذی نظامی و راهبردی را برای محاصره ما ایجاد کنند افزود: برای دشمنان مسیر ورود به مرزهای جمهوری اسلامی، حلب بوده است.

 سردار حق بین با اعلام اینکه ما حلب و مسیرهای نفوذی دشمنان را داریم خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمنان  در محاصر‌ه‌اند و راه‌هایی که فکر می‌کردند می‌توانند خودرا به مرزهای ایران برسانند از دست دادند.

وی تصریح کرد: ما آستانه تحمل آمریکایی‌ها را پایین آورده‌ایم و صادقانه به آنهایی که حرف ما را می‌شنوند اما متوجه نیستند و چراغ سبز به دشمن نشان می‌دهند هشدار می‌دهیم که اتفاقاتی که در سوریه افتاده است داستان نیست بلکه هم اکنون در حال اتفاق افتادن است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان خرید محصولات دشمنان را مانند پول دادن به دشمن برای خرید سلاح دانست و گفت: ما باید تولیدکننده باشیم و قدرت ما در راستای ولایت است و اگر همه پشت سر ولایت قرار بگیریم با قدرت ایستادگی خواهیم کرد.

 سردار حق بین خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌توانند اسلام و دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی را که امام راحل و شهدای ما به ارمغان آورده‌اند نابود کنند و اقتدار نظام با حمایت جوانان و مردم انقلابی با ولایت ولی فقیه استوار خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‌نظام اسلامی ایران با حمایت جوانان و مردم انقلابی استوار خواهد ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..