تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: رباتی که روی پاهایش میچرخد و حرکات جالبی انجام می دهد

تماشا کنید: رباتی که روی پاهایش میچرخد و حرکات جالبی انجام می دهد

Boston Dynamics بیشتر به واسطه طراحی ربات‌های چهارپا و دو پا شناخته شده است اما اکنون مشخص شده که این شرکت در حال کار بر روی فناوری جدیدی برای طراحی ربات‌هایش است: چرخ. با تک شات همراه باشید.

ربات جدید این شرکت که به جای پا به چرخ مجهز شده و به صورت ایستاده حرکت می کند Handle نام دارد و در واقع ترکیب یک Segway و روبات دوپای اطلس است. این ربات هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است، اما توسط Marc Raibert مدیر عامل این شرکت در یک جلسه به سرمایه گذاران معرفی شده است.

مدیر عامل Boston Dynamics این ربات جدید را به عنوان تجربه‌ای برای ترکیب کردن چرخ‌ها با پاها معرفی کرده است، همراه با یک سیستم بسیار دینامیک که می‌تواند به صورت پیوسته تعادل خود را حفظ کرده و اطلاعات زیادی درباره تقسیم کردن وزن خود دارد. استفاده از چرخ به جا پا، بهره وری این ربات را افزایش داده است، البته این بهره وری بیشتر به قیمت ناتوانی Handle برای حرکت کردن در زمین‌های ناهموار تمام شده است.

تولید ربات کارآمدی که بتواند امور ساده‌ای برای مثال جا به جایی اجسام در یک انبار را به عهده بگیرد، برای Boston Dynamics بسیار سودمند خواهد بود. اگرچه این شرکت تا به امروز با طراحی ربات‌های خارق العاده خوب، نگاه‌های زیادی را به خود جذب کرده است، دغدغه اصلی‌اش تولید محصولی تجاری است که آماده استفاده در دنیای واقعی باشد.

شرکت Boston Dynamics در سال 2013 میلادی توسط شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت خریداری شد اما در ماه مارس سال گذشته شایعاتی درباره تلاش گوگل برای فروش این شرکت منتشر شد. مقامات آلفابت مدعی بودند که نمی‌توانند منابع خود را به تولید محصولاتی اختصاص دهند که تولید آنها بیش از 10 سال طول می‌کشد، تویوتا و آمازون نیز به عنوان شرکت‌های احتمالی خریدار Boston Dynamics معرفی شدند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: رباتی که روی پاهایش میچرخد و حرکات جالبی انجام می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..