تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود سریال ترکی ملکه شب با دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی ملکه شب با دوبله فارسیtrdl.in has expired

خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

اطلاعیه: با عرض پوزش, لینک های دانلود مجدد فعال شد.

کانال تلگرام بیا تو موویز

موضوع : درام سریال,سریال,سریال ترکیه ای,عاشقانه سریال

دانلود سریال Gecenin Kralicesi محصول شبکه GEM TV

| قسمت 06 اضافه شد |

کیفیت 720p اضافه شد.

دانلود سریال ترکی ملکه شب با دوبله فارسی

کیفیت : 480p – 720p

در حال پخش

بدون امتیازدانلود سریال ترکی ملکه شب با دوبله فارسی ژانر : درام , عاشقانه
زبان : پارسی کیفیت : 480p – 720p فرمت : MKV شبکه : GEM TV سال تولید : 2016 حجم : 150 – 400 مگابایت محصول : ترکیه ستارگان : Meryem Uzerli, Murat Yıldırım, Uğur Polat
کارگردان : Yağmur Taylan
وضعیت پخش : در حال پخش

خلاصه داستان عزیز چلبی صاحب یکی از بزرگترین کارخانه های ساخت دارو در ترکیه است که ریشه کارادنیزی دارد. تمام اعضای خانواده او در کنار هم در یک عمارت بزرگ در استانبول زندگی می کنند. بعد از مرگ همسرش زندگی اش را به فرزندانش خصوصا دختر خود اختصاص داده و سبب ازدواج دخترش با مورد اعتمادترین کارمندش که در عین حال پسر بهترین دوست او نیز هست، شده است. کارتال پسری است که بعد از کشته شدن پدرش از سه سالگی تحت حمایت عزیز و در کنار او بزرگ شده است. عزیز مانند فرزندان خود از او نگهداری کرد و به او اعتماد بی نهایت داشت. مرت، پسر عزیز همیشه به این موقعیت کارتال حسادت داشت و انتظار داشت که خودش مورداعتمادترین کارمند پدرش باشد. از طرفی شاید عزیز پسرش را دلیل مرگ همسرش که بسیار دوستش می داشت می دانست و به همین دلیل هیچ گاه نتوانست با پسر خود ارتباط صمیمی برقرار کند. اما در ادامه روزی راه کارتال به شهری کوچک در فرانسه می افتد. او برای کار به فرانسه می رود و در آن شهر با دختری به نام سلین که کار ساخت ادکلن انجام می داد، آشنا می شود. کارتال در یک نگاه عاشق سلین می شود اما مجبور به رها کردن او در آن شهر و بازگشت به سوی زندگی اش با دختر عزیز، یعنی اسرا بود. بعد از سال ها که از زندگی هر کدام از این کاراکترها می گذرد و همه چیز وضعیتی روتین پیدا کرده، این بار راه سلین با عزیز برخورد می کند. عزیز چلبی بعد از مرگ همسرش برای اولین بار به یک زن یعنی سلین علاقه مند می شود و ماجراها از این بعد آغاز می شود.


Because of this, the existing content of your website is not showing. If you are the registrant of this domain name and want to continue the use of your website, please contact HosTconTroL with an email to domain@shiraz.technology to renew the domain name.

HosTconTroL

" type="video/mp4"> Your browser does notsupport HTML5 video.

فصل اول

قسمت 01 تا 06

کیفیت: 480p HDTV

دانلود

قسمت 01 تا 06

کیفیت: 720p HDTV

دانلود


0 نفر 0 نفر زیرنویس ها

هیچ زیرنویسی یافت نشد :(

لینک کوتاه مطلب https://bia2movies1.in/?p=21077

چه امتیازی می دهید؟ امتیاز 5.00 ( 2 رای ) اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

wpDiscuz

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود سریال ترکی ملکه شب با دوبله فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..