تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی با خانواده ۳ شهید دیدار کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی شامگاه چهارشنبه (13بهمن) در دیدار با خانواده شهیدان رضا، صادق و روزبه هلیسائی، با تجلیل از صبر و استقامت والدین شهیدان، گفت: امروز باید از فداکاری و ایثار شهیدان و خانواده آنان و راهی که پیش روی همه ما قرار داده‌اند، درس بگیریم و بی‌تردید اگر ایثار و فداکاری آنان نبود، چه بسا بخشی از کشورمان دست دشمنان جنایتکار بود.

وی شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان را مایه افتخار ملت ایران دانست و اظهار داشت: شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی و بزرگی هستند که باید از آن برای تعالی کشور و نظام مقدس خود استفاده کنیم.

رئیس‌ جمهور با اشاره به جایگاه بسیار رفیع شهدا در پیشگاه خداوند متعال، اظهارداشت: در روایات دینی جایگاه بسیار فوق‌العاده‌ای برای شهدا ذکر شده است به گونه ای که می‌توانند تعداد زیادی را شفاعت کنند.

روحانی خاطر نشان کرد: شهدا و خانواده‌های آنان، سرمایه‌های معنوی بزرگی برای ما هستند و تاریخ ایران را با ایثار و فداکاری خود، عطرآگین کرده‌اند، لذا مایه افتخار همه ملت ایران محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از ملاقات با خانواده شهدا و ایثارگران، روحیه مضاعفی کسب می‌کند، اظهار داشت: زمانی که خدمت خانواده شهدا و جانبازان می‌رسیم از دیدن صبر و استقامت آنها، همه خستگی‌مان برطرف می‌شود و با استشمام بوی عطر این خانواده‌ها، روحیه جدیدی برای تلاش و خدمت به دست می‌آوریم و امیدوارم خادمان خوبی برای خانواده شهدا و مردم عزیز ایران باشیم.

رئیس‌ جمهور همچنین امنیت و آسایش کشورمان را در سایه ایثار و جانفشانی شهدا توصیف کرد و گفت: امیدوارم امنیت کشورمان موجب آرامش برای منطقه باشد.

در این دیدار مادر و برادران این شهیدان ضمن ابراز خوشحالی از دیدار رئیس جمهور، خاطراتی از شهیدان خود بیان کردند.

شهیدان رضا و صادق هلیسائی سال 65 در عملیات کربلای 5 و به ترتیب در سن 30 و 23 سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و شهید روزبه هلیسائی نیز با اینکه جانباز 70 درصد بود، سال 94 در سوریه و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس ‏بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده معظم این ‏شهیدان تقدیم شد‎.

29212




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی با خانواده ۳ شهید دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..