تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال حساس اتلتیکو-بارسا زیر سایه بگو مگوی ستارگان آبی‌اناری

جدال حساس اتلتیکو-بارسا زیر سایه بگو مگوی ستارگان آبی‌اناری

ورزش > فوتبال جهان - تمرین امروز بارسلونا تحت الشعاع جر و بحث نیمار و سوارز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا درحالی قرار است امشب در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف اتلتیکو مادرید برود که به نظر می رسد درون رختکن خود اوضاع متزلزلی دارد. از تمرین صبح امروز بارسلونا فیلمی منتشر شده که در آن نیمار ستاره برزیلی بارسلونا با تاخیر وارد زمین می شود و سر همین موضوع لوییز سوارز به او اعتراض می کند. به همین جهت مشاجره ای بین این دو بازیکن که از اضلاع مثلث MSN هستند در می گیرد که البته سریعا برطرف می شود. بارسلونا چهارشنبه شب و از ساعت 23:30 در غیاب چند تن از ستارگان اصلی خود از جمله بوسکتس و اینیستا باید در استادیوم ویسنته کالدرون شهر مادرید به دیدار شاگردان دیگو سیمئونه برود.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال حساس اتلتیکو-بارسا زیر سایه بگو مگوی ستارگان آبی‌اناری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..