تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریابکوف: عراقچی هشتم فوریه به روسیه سفر می‌کند

به گزارش افکارنیوز، سرگئی ریابکوف ، معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران برای رایزنی درباره برخی مسائل ازجمله اجرای موافقتنامه هسته ای ایران، هشتم فوریه وارد مسکو پایتخت روسیه می شود. این خبر در حالی منتشر می شود که وزیر دفاع ایران امروز آزمایش موشکی جدید این کشور را تایید کرد.

ریابکوف افزود: این آزمایش موشکی نقض موافقتنامه هسته ای بین تهران و گروه پنج به اضافه یک نیست.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود عباس عراقچی هشتم فوریه به مسکو سفر کند. این سفر مربوط به مرحله ای دیگر از رایزنی های عادی بین دو کشور درباره مسائل بین المللی است. اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) نیز از مسائلی است که در این رایزنی ها مطرح خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریابکوف: عراقچی هشتم فوریه به روسیه سفر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..