تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات مرحله دوم آزمون استخدامی هلال احمر

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، حسن ابوالقاسم گرجی - معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر با صدور بخشنامه ای، از نهایی شدن لیست افراد حائز شرایط عمومی و اختصاصی مرحله اول آزمون استخدامی هلال احمر خبر داد.

ابوالقاسم گرجی با اشاره به نهایی شدن لیست افراد حائز شرایط عمومی و اختصاصی مرحله اول آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر براساس بررسی‌های انجام شده در استان و تایید مدیرعامل هلال احمر هر استان، اظهار کرد: در مرحله دوم و با انجام آزمون علمی و عملی، توانایی‌های پذیرفته شدگان مورد محاسبه، سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد تا پس از تعیین امتیاز این مرحله و تجمیع آن با نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی، نفرات اول در مرحله نهایی در هر شغل-محل با لحاظ سهمیه ایثارگران به هسته مرکزی گزینش معرفی شوند.

وی با تاکید بر اینکه عدم حضور داوطلب در این مرحله به منزله غیبت و انصراف از آزمون تلقی شده و حقی برای اعتراضات بعدی متقاضیان در این خصوص وجود ندارد، افزود: پیش بینی‌های لازم جهت وقوع حوادث احتمالی برای داوطلبان در این مرحله صورت گرفته و در بخشنامه درج شده است.

متن بخشنامه مرحله مصاحبه و آزمون توانمندی‌های علمی و عملی که شامل جدول زمانبندی برگزاری مصاحبه، آدرس محل های برگزاری مصاحبه و مدارک مورد نیاز در زمان مصاحبه تخصصی، می شود را ببینید.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات مرحله دوم آزمون استخدامی هلال احمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..