تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم ماجرای نیمروز

Download New Film majaraye nimrooz

دانلود فیلم ایرانی ماجرای نیمروز

دانلود فیلم ماجرای نیمروز با کیفیت عالی و حجم کم

.: بزودی :.

دانلود رایگان فیلم ماجرای نیمروز با لینک مستقیم

دانلود فیلم ماجرای نیمروز

دانلود رایگان فیلم ماجرای نیمروز با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید ماجرای نیمروز با کیفیت 1080P ,720P ,480P

دانلود فیلم ایرانی

مشخصات فیلم :

ژانر: حادثه‌ای, جنایی, مهیج
کارگردان: محمدحسین مهدویان
نویسنده: محمدحسین مهدویان، ابراهیم امینی
تهیه‌کننده: سیدمحمود رضوی
مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز
طراح چهره پردازی: محسن دارسنج
طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری
تدوین: سجاد پهلوان زاده
صدابردار:هادی ساعد محکم
صدا گذار: مهرشاد ملکوتی
موسیقی: حبیب خزایی فر
مدیر تولید: سعید شرفی کیا
جلوه های ویژه: محسن روزبهانی
برنامه ریز: وحید کاشی
دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول
انتخاب بازیگر و بازیگردان: ابراهیم امینی
عکاس: سحاب زری باف
مشاور رسانه ای: بیتا موسوی
فضای مجازی: آریان امیرخان
مجری طرح: کامران حجاز

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز دومین ساخته محمدحسین مهدویان در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. این فیلم با داستانی سیاسی و با ساختار و فرمی شبیه به ایستاده در غبار ساخته شده است. ماجرای نیمروز محصول موسسه سیمای مهر است. محمدحسین مهدویان پیش از این فیلم ایستاده در غبار را کارگردانی کرده است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران بخش نگاه نو و سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین طراحی صحنه و لباس و بهترین جلوه میدانی شد.

لیست بازیگران :
جواد عزتی ، احمد مهران فر ، مهرداد صدیقیان ، لیندا کیانی ، هادی حجازی فر ، حسین مهری ، مهدی پاکدل ، مهدی زمین پرداز ، امیرحسین هاشمی ، احمد قزوینی ، محیا دهقانی ، سپیده مظاهری ، اکبر مددی مهر

خلاصه داستان :

در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

دانلود فیلم ایرانی

 «ماجرای نیمروز»، دومین فیلم سینمایی «محمدحسین مهدویان» بعد از «ایستاده در غبار» می‌باشد.

«ماجرای نیمروز» روایت تابستان دهه شصت است که فعالیت مسلحانه سازمان مجاهدین خلق آغاز شد.

در حالی که خبرهای غیر رسمی مبنی بر توقف فیلمبرداری «ماجرای نیمروز» به دلیل مشکلات بودجه‌ منتشر می‌شد و کارگردان فیلم نه آنها را تایید و نه تکذیب می‌کرد، سرانجام روابط عمومی فیلم آذرماه ۱۳۹۵ اعلام کرد که گروه تولید فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» در دهکده مقاومت مشغول گرفتن سکانس‌هایی از فیلم هستند و تا کنون بیش از ۷۰ درصد از فیلمبرداری به پایان رسیده است.

«جواد عزتی» در «ماجرای نیمروز» در نقشی کاملا متفاوت جلوی دوربین رفته است.

«سجاد پهلوان‌زاده»، فیلم‌بردار «ماجرای نیمروز»، پیش از این فیلم در فیلم «ایستاده در غبار»، اولین فیلم بلند سینمایی مهدویان با او همکاری داشته است.

«ماجرای نیمروز» با «ایستاده در غبار» به جهت قصه‌گو بودن و فضا سازی بسیار متفاوت است و تمام فیلمبرداری آن در تهران و اطراف شهر انجام شده است.

«مهدی زمین‌پرداز» در «ماجرای نیمروز» جایگزین بابک حمیدیان شد. زمین پرداز پیش از این در مستند «آخرین روزهای زمستان» در نقش شهید باقری به ایفای نقش پرداخته بود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم ماجرای نیمروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..