تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی آنر 8 لایت به‌ زودی معرفی خواهد شد

چند ماهی از عرضه هواوی آنر 8 می‌گذرد که به تازگی مشخص شده این اسمارت‌فون در یک نسخه لایت نیز معرفی خواهد شد. اخیرا تصاویری از یک اسمارت‌فون قرار گرفته در کیس محافظ منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به نسخه لایت آنر 8 است. این اسمارت‌فون ظاهری مشابه هواوی P8 Lite نسخه 2017 دارد که چندی پیش در انگلستان عرضه شد.

برخلاف هواوی آنر 8، این اسمارت‌فون در بخش پشتی خود از دوربین دوگانه استفاده نمی‌کند و هم‌چنین به جای USB نوع C از پورت میکرو USB استفاده خواهد کرد. اگر ویژگی‌های آنر 8 لایت مشابه هواوی P8 Lite نسخه 2017 باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم این اسمارت‌فون از یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی و پردازنده 8 هسته‌ای کایرین 655 استفاده کند. 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک باتری 3000 میلی‌آمپری تکمیل کننده مشخصات این اسمارت‌فون هستند. در واقع به نظر می‌رسد این اسمارت‌فون در همان سایز آنر 8 باشد اما از نظر سخت‌افزاری مشخصاتی پایین‌تر را شاهد باشیم. هم‌چنین به احتمال قوی همانند هواوی P8 Lite نسخه 2017، آنر 8 لایت هم به صورت پیش‌فرض به اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود هواوی آنر 8 لایت در اوایل ماه مارس معرفی و روانه بازار شود، با این حال هنوز نمی‌توان به طور قطعی در رابطه با گستره انتشار این اسمارت‌فون نظر داد زیرا ممکن است این مدل تنها مختص به کشور و یا منطقه‌ای خاص باشد. به هر حال بهتر است تا انتشار خبرهای تکمیلی منتظر بمانیم.



امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی آنر 8 لایت به‌ زودی معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..