تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد گزاف آرسنال برای جذب مارکو رویس

کد خبر: ۴۷۲۷۸۹

۱۰۷۵  بازدید

به نظر می رسد بزرگترین هدف آرسنال در تابستان سال آینده، جذب مارکو رویس، ستاره آلمانی و 27 ساله دورتموند است.​​​​​​​

ورزش سه: در حالیکه هنوز تکلیف تمدید قرارداد الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی آرسنال مشخص نشده است، آنها قصد دارند خط حمله خود را بیش از پیش تقویت کنند و از این رو با پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای جذب ستاره آلمانی دورتموند وارد عمل شده اند.

پیشنهاد گزاف آرسنال برای جذب مارکو رویس

گرچه با توجه به احتمال بالای جدایی اوبامیانگ، جذب رضایت سران دورتموند کار آسانی نخواهد بود. همچنین خود رویس نیز بارها از حضور در لانه زنبورها ابراز رضایت کرده و اخبار حاکی از آن است که وی به تازگی خانه ای مجلل و بزرگ در این شهر خریداری کرده و قصدی برای جدایی ندارد.

اما اگر شاگردان توخل در فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشند و توپچی ها جواز صعود به این رقابت ها را از آن خود کنند، در این صورت ممکن است رویس به پیشنهاد گزاف آرسنال پاسخ مثبت بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد گزاف آرسنال برای جذب مارکو رویس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..