تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارتن خواب‌ها به جشنواره فجر رفتند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اکبر رجبی - مدیرعامل جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها در مورد حضور کارتن خواب‌های بهبود یافته در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: این برای نخستین بار است که کارتن خواب‌ها به جشنواره فیلم فجر می‌آیند، آنچه مشخص است مستند آوانتاژ توانست از آغاز تا انتهای درمان کارتن خواب را به صحنه بکشد.

وی افزود: کارتن خواب‌های بهبود یافته که هر کدام امروز برای خودشان حرفه و شغلی دارند با حضور در جشنواره سعی کردند از مستندی که درد آنها را به تصویر کشیده است حمایت کنند.

رجبی تاکید کرد: امیدوارم مستند آوانتاژ سرآغازی باشد برای اینکه مردم بیشتر به موضوع کارتن خواب‌ها توجه کنند و با بی‌تفاوتی از کنارشان رد نشوند.

همچنین محمد کارت - کارگردان مستند آوانتاژ هم درباره این فیلم می‌گوید: حضور کارتن خواب‌های بهبود یافته در جشنواره فیلم فجر تجریه جدید و نابی بود که هم برای من به‌عنوان یک فیلم ساز و هم برای جشنواره فیلم فجر به‌عنوان متولی سینمای کشور اتفاق افتاد، معضل اعتیاد یک معضل ملی است و حضور کارتن خواب‌های بهبود یافته و فیلمی که معضل این افراد به صحنه کشیده است می‌تواند ویترینی از مشکلات ملی کشور باشد.

کارت می‌گوید: امیدوارم مستند آوانتاژ بتواند در سراسر کشور اکران شود و قدمی مثبت برای حل معضل اعتیاد بردارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارتن خواب‌ها به جشنواره فجر رفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..