تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت ۴ روزنامه نگار و منتقد در جشنواره فیلم فجر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن مراسم بزرگداشت زنده یاد محسن سیف، جمشید ارجمند، رضا رستمی و علی وزیری از منتقدان و خبرنگاران حوزه سینما با حضور محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و مهتاب کرامتی بازیگر سینما و خانواده این درگذشتگان برگزار شد.

محمد حیدری در این مراسم گفت: امروز به رسم یادبود جای این چهار عزیز را خالی می کنیم. در این جلسه چهار صندلی به یاد این عزیزان و با هدف به خاطر آوردن آنها خالی گذاشته ایم و به رسم یادبود لوحی از طرف جشنواره فیلم فجر به خانواده آنها تقدیم می کنیم.

مهتاب کرامتی نیز گفت: اعتقاد دارم که سینما یک کار جمعی است و حضور ما به عنوان بازیگر و کارگردان زمانی مفهوم پیدا می کند که روزنامه نگاران و منتقدان باشند. بهتر است قدر یکدیگر را بدانیم تا در آینده کمتر حسرت بخوریم.

در ادامه مراسم از خانواده این چهار عزیز تجلیل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت ۴ روزنامه نگار و منتقد در جشنواره فیلم فجر برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..