تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات اسمارت فون آنر 8 لایت لو رفت

مشخصات اسمارت فون آنر 8 لایت لو رفت

چند ماه پس از آنکه آنر 8 وارد بازار شد، شنیده ها از معرفی قریب الوقوع آنر 8 لایت خبر می دهند. به لطف انتشار تصاویری که به این محصول منسوب شده اند و آنر 8 لایت را در داخل یک قاب محافظ نمایش می دهند، می توان گفت که این محصول جدید از نظر ظاهری شباهت بسیاری به (P8 Lite (2017 هوآوی دارد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


بر خلاف آنر 8، مدل آنر 8 لایت از یک دوربین پشتی و یک پورت MicroUSB برخوردار است و از پورت USB Type-C خبری نیست. اگر مشخصات این گوشی با (P8 Lite(2017 مشابه باشد، بنابراین باید انتظار نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده هشت هسته ای Kirin 655، سه گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای حافظه داخلی قابل ارتقا و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی را داشته باشیم. این گوشی باید از ابعادی مشابه آنر 8 برخوردار باشد ولی مشخصات آن نسبت به آنر 8 کمی رده پایین تر خواهد بود. نکته مثبت اینکه آنر 8 لایت نیز مانند آنر پی 8 لایت 2017، احتمالا از اندروید 7.0 نوقا برخوردار خواهد بود.


گفته می شود که آنر 8 لایت اوایل ماه مارس معرفی می شود و از برچسب قیمتی حدود 300 دلار برخوردار خواهد بود.

آنر آنر آنر آنر آنر آنر آنر
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات اسمارت فون آنر 8 لایت لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..