تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسول نینتندو سوییچ در زمان هیچ باندل همراه بازی یا دمویی از آنها را نخواهد داشت

کنسول نینتندو سوییچ در زمان هیچ باندل همراه بازی یا دمویی از آنها را نخواهد داشت

نینتندو اعلام کرد که باندل زمان عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ بدون هیچ‌گونه بازی روانه بازار می‌شود. بنابراین، مخاطبان این کنسول علاوه بر خرید نینتندو سوییچ باید بازی مورد علاقه‌ی خود را به صورت جداگانه خریداری کنند. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.


نینتندو در حالی این خبر را اعلام کرده که حتی گفته می‌شود دموی هیچ کدام از بازی‌های معرفی شده در زمان عرضه‌ی کنسول در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد. علاوه بر این، Wii و Wii U، دو کنسول پیشین این شرکت هر دو در زمان عرضه با باندل بازی در اختیار هواداران قرار گرفتند و به نظر می‌رسد کنسول جدید شرکت نینتندو، حتی یک بازی را نیز در جعبه‌‌ی خود حمل نخواهد کرد.

 

کنسول جدید شرکت نینتندو در نگاه اول کنسولی کاملا ارزان‌قیمت به نظر می‌رسد اما اگر هزینه‌های جانبی آن را در نظر بگیرید، کنسول ۲۹۹ دلاری سوییچ شاید آن‌چنان که تصورش می‌کردید ارزان به نظر نیاید.


این خبر در حالی منتشر شده که پیش از این نینتندو اظهار کرده بود کنسول جدید این شرکت از همان روز اول فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهد کرد. علاوه بر این، چشم‌ بادامی‌های ژاپنی اعلام کردند که حتی با قرار دادن یک بازی در درون جبعه‌ی کنسول، قیمت این کنسول همچنان بر روی ۲۹۹ دلار باقی خواهند ماند اما با توجه به این خبر، به نظر می‌رسد که این اتفاق در روز عرضه نخواهد افتاد.


در هر صورت، پیش‌فروش‌های صورت گرفته از کنسول نینتندو سوییچ همگی حاکی از فروش قابل‌قبول این کنسول و به اتمام رسیدن آن در فروشگاه‌های اینترنتی داشته‌اند به طوری که نینتندو اعلام کرده که به زودی تولید این محصول را افزایش خواهد داد. از سویی دیگر، پیش‌بینی‌های انجام گرفته حکایت از این موضوع داشته‌اند که نینتندو موفق به فروش ۴۰ میلیونی کنسول جدید خود تا سال ۲۰۲۰ خواهد شد.


درهرحال، این نکته را در هنگام خرید کنسول نینتندو سوییچ در نظر داشته باشید که پس از خرید کنسول، باید به دنبال خرید بازی مورد علاقه‌ی خود نیز باشید. باید دید خبر بعدی در مورد کنسول جدید شرکت نینتندو چه خواهد بود چرا که این شرکت هر روز خبر جدیدی را از کنسول مورد انتظار خود منتشر می‌کند.

nintendo switch
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسول نینتندو سوییچ در زمان هیچ باندل همراه بازی یا دمویی از آنها را نخواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..