تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندرهای مطبوعاتی و مشخصات کامل تبلت Tab3 8 Plus لنوو فاش شد

رندرهای مطبوعاتی و مشخصات کامل تبلت Tab3 8 Plus لنوو فاش شد

انتظار می رود که لنوو ماه آینده و در جریان کنفرانس جهانی موبایل از تعدادی تبلت جدید رونمایی کند. در میان این تبلت ها، Tab3 8 Plus از سری محصولات میان رده این کمپانی نیز به چشم می خورد که به تراشه اسنپدراگون 625 مجهز خواهد بود. در ادامه با تک شات همراه باشید.


حالا و پیش از رونمایی از این تبلت در MWC 2017، رندرهای مطبوعاتی و بخش اعظم مشخصات آن افشا شده اند. علاوه بر برخورداری از پردازنده ای قدرتمند، Tab3 8 Plus لنوو احتمالا از 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای حافظه داخلی برخوردار است که با کمک کارت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا است.


یکی از نقاط ضعف این تبلت این است که سیستم عامل آن اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود. این تبلت میان رده لنوو به باتری پر قدرت 4250 میلی آمپر ساعتی تجهیز خواهد شد و از اسپیکرهای استریوی Dolby Atmos نیز بهره می برد. Tab3 8 Plus همچنین دارنده گواهینامه IP52 است که آن را در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم می سازد.


در خصوص نمایشگر این محصول باید گفت که نمایشگر 8 اینچی WUXGA (رزولوشن 1920x1200) در آن استفاده شده است. برخورداری از دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با فلش LED و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را نیز باید به مشخصات این تبلت اضافه کنیم.


لنوو دو نسخه از Tab3 8 Plus را عرضه خواهد کرد: نسخه ای که فقط از اتصال وای فای برخوردار است (TB-8703F) و نسخه ای که از اتصال 4G LTE نیز پشتیبانی می کند (TB-8703X). در خصوص قیمت این تبلت هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

لنوو لنوو لنوو لنوو
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندرهای مطبوعاتی و مشخصات کامل تبلت Tab3 8 Plus لنوو فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..