تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به گفته الکترونیک آرتز بازی Skate 4 هنوز وارد مراحل توسعه نشده است

به گفته الکترونیک آرتز بازی Skate 4 هنوز وارد مراحل توسعه نشده است

در پی انتشار پیامی از سوی مدیر روابط عمومی الکترونیک آرتز به نظر می‌رسید بازی جدیدی از فرنچایز پرطرفدار اسکیت در راه است، اما امروز این کمپانی رسما اعلام کرد که آن‌ها هنوز قصد توسعه این بازی را ندارند. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

چند روز پیش دنیل لینگن، مدیر روابط عمومی کمپانی الکترونیک آرتز با انتشار عبارت #Skate4 در حساب توییتر خود طرفداران فرنچایز Skate را بسیار هیجان‌زده کرد. بر اساس این پیام همه تصور کرده بودند که بعد از مدت‌ها بالاخره بازی جدیدی از این فرنچایز در راه است و امروز الکترونیک آرتز این مسئله را تکذیب کرد.

 

اندرو ویلسون، مدیر عامل کمپانی الکترونیک آرتز روز گذشته اعلام کرد که آن‌ها در حال کار بر روی بازی Skate 4 نیستند و این پروژه هنوز وارد مراحل توسعه نشده است. البته صحبت‌های او در این زمینه به این دلیل بود که طرفداران این سری بازی‌ها هیجان‌زده و منتظر نباشند، چرا که آن‌ها در آینده به سراغ این فرنچایز خواهند رفت و در حال حاضر باید روی پروژه‌های دیگری تمرکز کنند.

 

سری بازی‌های اسکیت یکی از فرنچایز‌های پرطرفدار الکترونیک آرتز است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ روانه بازار شدند. آخرین بازی از این فرنچایز در سال ۲۰۱۰ و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد و سال‌هاست که طرفداران این ورزش مهیج منتظر عرضه قسمت بعدی این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی هستند.

 

سال گذشته بازی Skate 3 به لیست بازی‌هایی که از قابلیت Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کنند پیوست و این تنها ورود این فرنچایز به کنسول‌های نسل هشتمی حساب می‌شود. هرچند با توجه به صحبت‌های عوامل کمپانی الکترونیک آرتز و اشتیاق طرفداران، دیر یا زود شاهد تجربه بازی Skate 4 برای کنسول‌های این نسل خواهیم بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به گفته الکترونیک آرتز بازی Skate 4 هنوز وارد مراحل توسعه نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..