تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح واحد هاي كارگاهي شهرك صنعتي ماشين سازي

افتتاح واحد هاي كارگاهي شهرك صنعتي ماشين سازيبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم با بیان اینکه این واحد های گارگاهی با حضور معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران حمایت ویژه ای از صاحبان صنایع به عمل آوردند و با این حمایتها رشد تولید و اشتغال زایی استان مثبت و کسب و کارهای جدید در شهرکها و نواحی صنعتی ایجاد شده است.

او افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عمل به اجرای اقتصاد مقاومتی در شهرکها و نواحی صنعتی این واحدها افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های ما تکمیل و تجهیز شهرکها و نواحی صنعتی است تا صاحبان صنایع از این ظرفیت ها استفاده و با فعالیت خود در جهت رونق اقتصادی استان پیشتاز باشند.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح واحد هاي كارگاهي شهرك صنعتي ماشين سازي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..