تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضربه وارده به سر، عامل ۷۰ درصد از کشته شدگان حوادث موتور سیکلت است

ساعت: 16:34 منتشر شده در مورخ: 1395/11/13 شناسه خبر: 1024684

رییس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: 70 درصد از کشته شدگان ناشی از تصادفات موتور سیکلت، در اثر ضربه وارده به ناحیه سر و گردن فوت کرده اند که این امر اهمیت استفاده از کلاه ایمنی را مشخص می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، سرهنگ مهدی محمدی رییس راهور فرماندهی انتظامی استان  قزوین در همایش موتور سواران قانونمند که همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و در راستای ارتقاء فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی برگزار شد، اظهار کرد: موتور سیکلت سواران حدودا ۳۰ درصد از کشته شدگان حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: حدودا ۷۰ درصد از کشته شدگان ناشی از تصادفات موتور سیکلت ، در اثر ضربه وارده به ناحیه سر و گردن فوت کرده اند که این امر اهمیت استفاده از کلاه ایمنی را مشخص می کند .

سرهنگ محمدی عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را یکی از معضلات جدی در جامعه عنوان کرد و گفت: استفاده از کلاه ایمنی اجباری است و در صورت عدم استفاده از آن، موتور سیکلت به دلیل قانون جدید رسیدگی به تخلفات در پارکینگ متوقف می شود.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از کلاه ایمنی برای سرنشینان موتور سیکلت، گفت: با استفاده از این وسیله، احتمال برخورد اجسام و ذرات معلق که با برخورد به سر و صورت می‌تواند موتور سوار را دچار مشکل کند، وجود نخواهد داشت؛ همچنین درصد کشته شدگان تصادفات موتورسیکلت ها پایین خواهد آمد.

در ادامه این همایش سرگرد پرویز محمدی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان نیز  یادآور شد: در صورت ارتکاب تخلفات عبور از چراغ قرمز ، عبور از محل ممنوع، پیاده روها و صدای ناهنجار اگزوز، حرکت در خلاف جهت توسط موتورسیکلت سواران، موتور سیکلت آن‌ها بمدت یک هفته و در صورت تکرار، یک ماه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضربه وارده به سر، عامل ۷۰ درصد از کشته شدگان حوادث موتور سیکلت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..