تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلاب اسلامی ایران رساترین فریاد تاریخ بود که حضرت امام خمینی آن را رهبری کرد

ساعت: 16:30 منتشر شده در مورخ: 1395/11/13 شناسه خبر: 1024677

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با ارشاره به ایام‌الله دهه فجر گفت: این روزها، روزهای پایداری و بالندگی ملت دین‌‌باوراست وانقلاب اسلامی رساترین فریاد تاریخ بودکه امام امت آن را رهبری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهر مینو؛ صبح روز چهارشنبه دیدارمسؤولان شهراقبالیه با امام جمعه این شهر به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر در دفترامام جمعه این شهر برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: مردم ایران به نام اسلام و برای اسلام قیام کردند و با تحمل رنج‌ها و سختی‌های فراوان نتیجه زحمات خود را در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ گرفتند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید

وی افزود: با تدبیر و رهبری امام خمینی (ره) و همراهی مردم، حکومت اسلامی در ایران برقرار شد و با تشکیل این حکومت آرزوی دیرینه اولیای الهی مبنی بر پیاده شدن احکام الهی تحقق یافت .

امام جمعه اقبالیه ادامه داد: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی باید از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند.

فاطمیان تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت مقام معظم رهبری آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی تبدیل کردند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ نظام و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و همچنین اتحاد و همدلی بین مسؤولان از عمده راهبردهای نظام جمهوری است.

امام جمعه شهر اقبالیه با بیان اینکه تفکرات انقلابی در دنیا در حال جوشش بوده و این زحمتی است که نسل نخست انقلاب کشید‌ه‌اند یادآور شد: آنچه که موتور محرکه نظام بوده انقلابی بودن است.

فاطمیان مطرح کرد: خدمت به مردم از دستور کار این انقلاب است و ما باید هوشیار بوده و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری کوشا تر از قبل باشیم تا ضمن عمران و آبادانی، توطئه‌های دشمنان را هم نقش برآب کنیم.

وی آسایش، آرامش و پیشرفتی را که اکنون در کشور اسلامی شاهد آن هستیم را حاصل خون شهدا دانست و بیان کرد: با تبعیت و حمایت از ولایت فقیه و در سایه ولایت فقیه شاهد جامعه‌ای پیشرفته خواهیم بود.

سرهنگ پاسدارمحرمعلی والدی در این مراسم با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، مردم را ولی‌نعمت و صاحب انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: مسؤولان باید خیلی مراقب باشند تا اعتماد مردم به نظام که مهم‌ترین و اساسی‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است خدشه‌دار نشود.

وی با ارشاره به ایام‌الله دهه فجر افزود: این روزها، روزهای پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین‌‌باور و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ بود وحضرت امام خمینی  آن را رهبری کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین ادامه داد: یکی از اهداف نظام مقدس اسلامی پیاده کردن احکام دین است که امام راحل هم به این موضوع بسیار تأکید داشتند.

والدی تصریح داشت: دهه مبارک فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب شکوهمند بوده و استمرار هر جنبش، نهضت و انقلابی به زنده نگه داشتن ارزش‌ها،آرمان‌ها وانگیزه‌های اصلی آن وابسته است.

وی خاطرنشان کرد: ما به آرمان‌های انقلاب و امام راحل پایبند یم و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنیم چراکه انقلاب اسلامی وعده و هدیه الهی به ملت ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین یادآور شد: دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند در نظام اسلامی به حساب می‌آید که هر سال باید باشکوه‌تر از سال قبل گرامی داشته شود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلاب اسلامی ایران رساترین فریاد تاریخ بود که حضرت امام خمینی آن را رهبری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..