تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین احمدیان سرپرست شهرداری اصلاندوز شد

ساعت: 16:30 منتشر شده در مورخ: 1395/11/13 شناسه خبر: 1024488

حسین احمدیان با کسب اکثریت آرای شورای اسلامی شهر بعنوان سرپرست جدید شهرداری اصلاندوز منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار ،اسرافیل بهروز گبلو رییس شورای اسلامی شهر اصلاندوز با اعلام این خبر گفت:حسین احمدیان با کسب 3 رای موافق و 2 رای ممتنع بعنوان سرپرست جدید شهرداری اصلاندوز منصوب شد.

وی علت انتخاب سرپرست جدید شهرداری اصلاندوز را اتمام مدت زمان (شش ماهه)سرپرستی علی بابازاده عنوان کرد و افزود:بدین منظور اکثریت اعضای شورای شهر اصلاندوز شب گذشته در جلسه عادی شورا حسین احمدیان را انتخاب کردند و تا تعیین شهردار جدید وی سرپرستی شهرداری را بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین احمدیان سرپرست شهرداری اصلاندوز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..