تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف کارگردان سینما به بی‌رحمی سالن نمایش/حمایت معنوی ابتکار از فیلم

اعتراف کارگردان سینما به بی‌رحمی سالن نمایش/حمایت معنوی ابتکار از فیلمبه گزارش خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛؛ مراسم نشست خبری فیلم سینمایی «کوپال» با حضور کاظم ملایی کارگردان، محمد اکبری مشاور هنری و طراح صحنه، بابک میرزا خانی مسئول موسیقی متن، حامد صمد زاده صدابردار و لوون هفتوان، پوریا رحیمی سام بازیگران فیلم در برگزار شد.

در ابتدای این نشست خبری، به رسم دیگر جلسات عوامل ابتدا به معرفی خود پرداخته و از چگونگی پیوستنشان به این اثر سینمایی گفتند.

محمد اکبری مشاور هنری و طراح صحنه فیلم، گفت: پروژه «کوپال» از اسفند ماه سال 93 کلید خورد و به آرامی جلو رفتیم تا به خرداد 94 که کار عملیاتی شد. سپس در اواسط پاییز سال  94 این فیلم در پنجاه و سه جلسه فیلمبرداری شد.

مجید گرجیان فیلمبردار پروژه، گفت: من وقتی فیلمنامه را خواندم از آن خوشم آمد و حضور در فیلم را پذیرفتم.

ملایی کارگردان «کوپال» بیان کرد: امروز خیلی روز سختی برای من بود، سالن میلاد هم که به کسی رحم ندارد. از فیلم من یا خوشتان می آید و یا خوشتان نمی آید.

لوون هفتوان بازیگر اصلی فیلم، گفت: من از بهمن ماه به گروه پیوستم و امیدوارم کار خوبی باشد.

پوریا رحیمی سام دیگر بازیگر این فیلم، گفت: کاظم ملایی هر آن چه از سختی را که می بایست تجربه کرد و «کوپال» فیلم مستقلی است.

حامد سید زاده، مدیر صدابرداری گفت: خیلی خوشحالم از این که در این پروژه بودم و از سکوت لوکیشنی که کار می کردیم بسیار لذت بردم.

بابک میرزا خوانی، مسئول موسیقی متن گفت: من از ابتدا نوشتن فیلمنامه در حریان کار بودم و برای فیلم به من خیلی خوش گذشت و من در این کار موزیک خودم را ارائه کردم.

ملایی در پاسخ به این سوال که فیلمبرداری این اثر خلاق، محصول کارگردان است یا فیلمبردار گفت: من از پیش دکوپاژ نوشته بودم و چیزی نبود که بخواهیم سر صحنه به آن برسیم و همه چیز از پیش فکر شده و طراحی شده بود. ولی من از همکاری با مجید گرجیان خیلی لذت بردم و می خواستم در تصویرم فضای رئالیستی را به تصویر بکشم و بیشترین چالشم با مدیر فیلمبرداری سر دوربین‌ها بود که ما با دوربین مدار بسته نیز فیلمبرداری کردیم و به غیر از دوربین اصلی، از دوربین گوپرو نیز استفاده کردیم.

رحیمی سام در خصوص تحربه بازیگری خود در «کوپال»، گفت: من با فیلم اولی‌های زیادی کار کردم که امروز ستاره‌اند و قطع به یقیین می گویم که کاظم ملایی از ستاره‌های کارگردانی خواهد شد.

وی ادامه داد: من روی این فیلم سرمایه گذاری نقشی کردم، چون نقشم به شدت متفاوت بود و کار کردن با کاظم ملایی نیز به همان اندازه تفاوت داشت.

لوون هفتوان در پاسخ به این سوال که چگونه با این سن بالا نقش اول بازی می کند، گفت: من تصمیم نمی گیرم و معمولا فیلم‌ها بر اساس فیلمنامه نوشته می‌شوند و من خودم بازیگری نیستم که بخواهم فقط نقش اول بازی کنم،نقش مکمل بازی کردم و اگر فیلمنامه  پروژه‌ای را دوست داشته باشم، فیلم عبوری هم بازی می کنم. اتفاقا راحترم که نقش مکمل بازی کنم.

کارگردان «کوپال» اظهار داشت: در ابتدای کار، من بازیگری با فیزیک لوون مد نظرم نبود و وقتی ایشان فیلمنامه من را قبول کردند بر اساس فیزیک ایشان در فیلمنامه تغییراتی دادیم. این خیلی طبیعی است که هر بازیگری فیزیک و شیمی مخصوص به خود را داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان محیط زیست فیلمنامه را خواندند اما حمایت مادی نکردند و خانم ابتکار حامی معنوی فیلم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف کارگردان سینما به بی‌رحمی سالن نمایش/حمایت معنوی ابتکار از فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..