تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال جالب از جرارد پیکه در مادرید

ورزش > فوتبال جهان - ورزش سه نوشت:کاروان بارسلونا ساعتی پیش وارد مادرید شد تا خود را برای بازی حساس امشب مقابل اتلتیکو مهیا کند.

امشب در ویسنته کالدرون، جدال حساسی بین بارسلونا و اتلتیکو از مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری برگزار خواهد شد. اتلتیکو که از لالیگا ناامید شده، امید خود را به قهرمانی در کوپا دل ری معطوف کرده و بارسلونا نیز قصد دارد همچون دو سال گذشته راهی فینال شود تا رویای کسب سه گانه ای دیگر زنده بماند.

کاروان بارسلونا ساعت 15 به فرودگاه باراخاس مادرید رسید و بلافاصله راهی هتل یورواستار شد.

روبه روی هتل، جمعی از هواداران بارسلونا حضور داشتند و بیش از همه مسی، نیمار، سوارز و پیکه را مورد تشویق خود قرار دادند. شعار بارسایی ها در حمایت از پیکه در نوع خود جالب بود. آنها با شعار «پیکه ی رئیس»، به مدافع ارزشمند خود روحیه دادند.

لازم به ذکر است که در بارسلونا بسیاری معتقدند که پیکه پس از کنار گذاشتن فوتبال برای ریاست باشگاه بارسا اقدام خواهد کرد.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال جالب از جرارد پیکه در مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..