تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشم ‌گربه در فضا؛ عکسی که تلسکوپ هابل ثبت کرد! + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این سحابی سیاره‌نمای کلاسیک مرحله‌ آخر زندگی یک ستاره شبیه به خورشید را نشان می‌دهد. ستاره‌ی مرکزی در حال مرگ این سحابی حجم زیادی گاز و غبار به بیرون ساطع کرده که در نهایت باعث بوجود آمدن این ساختار لایه‌لایه‌ی زیبا شده است. ولی شکل‌گیری ساختار پیچیده‌تر درونی هنوز به خوبی درک نشده. قطر این چشم کیهانی نیم سال نوری است. ستاره‌شناسان با نگریستن به چشم گربه، آینده‌ خورشید ما را می‌بینند. آینده‌ای که ۵ میلیارد سال دیگر فرا می‌رسد و از خورشید چیزی نمی‌ماند جز یک سحابی سیاره‌نما و ستاره‌ای کوچک در میان آن.

 

چشم ‌گربه در فضا؛ عکسی که تلسکوپ هابل ثبت کرد! + عکس 
 
منبع: العالم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشم ‌گربه در فضا؛ عکسی که تلسکوپ هابل ثبت کرد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..