تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از نوزاد رهاشده در بیابان‌های اطراف تهران

نوزاد رها شده در اطراف بیابان های تهران که دی ماه امسال توسط مردم به بهزیستی استان تهران تحویل داده شده به شیرخوارگاه رفت و پس از انجام آزمایش های اولیه مشخص شد نوزاد سالم است،بهزیستی در تلاش است با انتشار عکس این نوزاد والدین این نوزاد پیدا شوند.

احمد خاکی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در تاریخ 18 دی ماه سال جاری از طریق مردم، مادر و نوزاد پسری در خرابه های اطراف پردیس پیدا و از طریق اورژانس به بیمارستان امام حسین منتقل شدند.

وی گفت: ٢٨ دی ماه، با دستور قضایی نوزاد به شیرخوارگاه آمنه تهران تحویل داده شد و پس از استعلام شیرخوارگاه از بیمارستان هیچ اطلاعی از والدین نوزاد به دست نیامد. در 9 بهمن ماه نیز شیرخوارگاه اقدام به انتشار عکس نوزاد در روزنامه کرد اما باز هم خبری از پدر و مادر نوزاد نشد.

خاکی با ابراز بی‌اطلاعی از سرنوشت مادر نوزاد پس از ترخیص از بیمارستان، خاطر نشان کرد: طبق گزارش بیمارستان امام حسین ، مادر نوزاد معتاد بوده و  نوزاد در هنگام تولد ٢ کیلو و ٢٠٠ گرم وزن داشت.

وی درپایان گفت:خوشبختانه در آزمایش اولیه نوزاد سالم است. در حال حاضر نیز منتظر جواب آزمایش ABR هستیم که بین دو تا سه هفته جواب آزمایش طول خواهد کشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از نوزاد رهاشده در بیابان‌های اطراف تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..