تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسدود شدن پیوند های جاوا اسکریپ در جی میل

مسدود شدن پیوند های جاوا اسکریپ در جی میلبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جیمیل قرار است از 13 فوریه بنا به مسائل امنیتی که همراه داشتن باج افزارها  یکی از این مشکلات می باشد شروع به مسدود کردن پیوست های  جی . اس یا همان جاوا اسکریپ کند و آن رابه  فایل‌های دارای محدودیت خود از قبیل .exe، .msc و .bat اضافه کند و با اعمال این محدودیت ازهرزنامه هایی که برای آلوده کردن قربانیان به نرم‌افزارهای باج‌گیر استفاده میشود جلوگیری کند.

(باج‌افزار نوعی بدافزار است که به مجرمان این امکان را می‌دهد که بتوانند از طریق یک کنترل از راه دور، کامپیوتر قربانی را قفل کنند به طوری که کاربر نتواند از سیستم خود استفاده کند.) کاربران ضمن این که باید از بازکردن جی میل های ناشناس خودداری کنند  می توانند با مسدود کردن پسوند های جی . اس امنیت خود را بالاببرند.

گفتنی است؛ اگر در مواردی مجبور شدید  که این دسته فایل ها را ارسال کنید می توانید فایل خود را روی گوگل درایو آپلود کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسدود شدن پیوند های جاوا اسکریپ در جی میل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..