تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ابد‌ و یک روز» به جشنوار پورتلند آمریکا راه یافت

«ابد‌ و یک روز» به جشنوار پورتلند آمریکا راه یافت

فیلم «ابد و یک روز» ساخته‌ سعید روستایی در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در بخش کارگردانان جدید چهلمین دوره جشنواره فیلم پورتلند به روی پرده خواهد رفت که از تاریخ 21 بهمن تا 7 اسفند در ایالت اورگن آمریکا برگزار می‌شود.

فیلم «ابد و یک روز» برنده ۹ سیمرغ بلورین از سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، پیش از این موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از بیست و دومین جشنواره فیلم ژنو سوئیس و جایزه NETPAC (شبکه ارتقای سینمای آسیااقیانوسیه) از ششمین جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا شده بود. این فیلم در چند رویداد سینمایی بین‌المللی دیگر شامل جشنواره مدفیلم ایتالیا، جشنواره فیلم گیخون اسپانیا و جشنواره فیلم داکا هم به روی پرده رفته است.

همچنین این فیلم قرار است روز 25 بهمن در قالب جشنواره فیلم‌های ایرانی در ادینبرو اسکاتلند به روی پرده برود.

«ابد و یک روز» روایتگر داستان خانواده‌ای است که در تدارک مراسم عروسی یکی از دختران است، اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می‌کند که در نهایت باعث ماجراهایی می‌شود.

در این فیلم که تهیه‌کننده‌ آن سعید ملکان است و مسئول پخش بین‌الملل آن نسرین میرشب است؛ پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین‌فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان‌بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی، امیررضا فلاح بازی کرده‌اند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ابد‌ و یک روز» به جشنوار پورتلند آمریکا راه یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..