تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراهی با موسیقی نسل جوان در تالار رودکی

فرهنگ > موسیقی - برگزیدگان دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان و دانشجویان منتخب دانشگاه گیلان و دانشگاه هنر از شانزدهم تا هجدهم بهمن در تالار رودکی روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برگزیدگان دهمین جشنواره‌ ملی موسیقی جوان و دانشجویان منتخب دانشگاه گیلان و دانشگاه هنر هم زمان با دهه‌ فجر در تالار رودکی اجرا خواهند داشت.

انجمن موسیقی ایران در راستای معرفی نسل جوان موسیقی به جامعه‌ هنری، توجه ریشه‌ای به موسیقی دستگاهی و کلاسیک و به منظور صیانت از این هنر غنی در زمینه‌‏ گروه‌نوازی و تک‌نوازی امکان اجرای صحنه‌ای را در سالن رودکی برای برگزیدگان جشنواره ملی موسیقی جوان و دانشجویان منتخب دانشگاه‌های گیلان و هنر فراهم کرده است.

این اجراها طی سه روز از شنبه تا دوشنبه 16، 17 و 18 بهمن  در تالار رودکی و به همت انجمن موسیقی ایران بر اساس جدول اعلام‌شده برگزار می‌شود و علاقمندان برای تهیه‌ بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

پیش از این برخی از برگزیدگان جشنواره‌ ملی موسیقی جوان در سی‌ودومین جشنواره‌ بین المللی موسیقی فجر در تالار رودکی روی صحنه رفتند.

58242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراهی با موسیقی نسل جوان در تالار رودکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..