تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




26 کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرستان بویراحمد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد حسین‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کارگاه‌ها با هدف ایجاد اشتغال و افزایش تولید صنایع دستی در سطح شهرستان بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: این 26 کارگاه تولیدی صنایع دستی برای 250 نفر به صورت مستقیم و برای 400 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد می‌کنند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد عنوان کرد: این کارگاه‌های تولیدی در رشته‌های معرق، گلیم بافی، لباس‌های محلی، زیورآلات سنتی، چرم و گوهرتراشی فعالیت می‌کنند.

حسین‌زاده بیان کرد: احیای رشته‌های منسوخ شده صنایع دستی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد است.

وی ابراز کرد: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی در این شهرستان انجام شده و در همین راستا مشکلات تولیدکنندگان این حوزه پیگیری می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 3 هزار صنعت‌گر دراین حوزه به صورت انفرادی، گروهی یا کارگاهی مشغول به فعالیت هستند، افزود: برای بهبود کسب و کار در بویراحمد به دنبال ایجاد کارگاه‌های صنایع دستی بیشتری هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «26 کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرستان بویراحمد راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..