تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی‌های مجهز به LED آلکاتل نهم اسفند ماه معرفی می‌شوند

گوشی‌های مجهز به LED آلکاتل نهم اسفند ماه معرفی می‌شوند

با نزدیک شدن به آغاز کنگره جهانی موبایل و یا همان MWC 2016، کمپانی های شرکت کننده در این کنفرانس یکی پس از دیگری، زمان برگزاری کنفرانس های اختصاصی خود را اعلام می کنند. در این بین، شرکت آلکاتل نیز قصد دارد تا با رونمایی از آخرین دستاوردهای مهندسان داخلی خود، نگاه علاقه‌مندان به محصولات هوشمند را به خود جلب کند. با تک شات همراه باشید.

در همین رابطه، این شرکت ساعاتی پیش رسماً از برگزاری کنفرانسی خبری تحت عنوان «Light Up» در تاریخ 27 فوریه خبر داد که گفته می شود در این مراسم شاهد رونمایی از پنج گوشی هوشمند جدید از سوی این شرکت خواهیم بود. همانطور که از نام این کنفرانس پیداست و در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید، این گوشی ها به LED های رنگی مجهز خواهند بود که نور این لامپ ها، با توجه به موسیقی در حال پخش تغییر خواهد کرد.

همچنین، شنیده ها حاکی از این است که حداقل یک مدل از این پنج اسمارت فون، از طراحی ماژولار برخوردار خواهد بود. حال باید این سوال را پرسید که با توجه به عدم استقبال خریداران از گوشی هایی این چنینی، چرا آلکاتل اصرار به معرفی اسمارت فونی ماژولار دارد و آیا قابلیتی متمایز کننده را در مقایسه با مدل های ماژولار فعلی موجود در بازار در گوشی های خود گنجانده است؟ در هر حال، باید منتظر ماند و دید که در روز مراسم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصه های فنی این گوشی ها به بیرون درز نکرده، اما گفته می شود که یکی از این مدل ها به دوربین 13 مگاپیکسلی و پردازنده کمپانی مدیاتک مجهز خواهد بود و قرار است با قیمت تقریبی 320 یورو و در ماه مارس و یا آوریل روانه بازار شود.

آلکاتل
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی‌های مجهز به LED آلکاتل نهم اسفند ماه معرفی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..