تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر عامل استودیو ابسیدین از نسخه‌های لغو شده بازی Fallout 3 می‌گوید

مدیر عامل استودیو ابسیدین از نسخه‌های لغو شده بازی Fallout 3 می‌گوید

فرگوس اوگهارت، مدیر عامل استودیو ابسیدین اینترتینمنت، به تازگی در گفت‌و‌گوی جدید خودش از نسخه‌ای لغو شده از بازی Fallout 3 گفته است که قرار بوده یک بازی سه بعدی باشد. با تک‌شات و جزئیات خبر در ادامه همراه شوید.

 

مجموعه فال‌اوت (Fallout) تا پیش از این‌که تبدیل به یک مجموعه اول-شخص شود و به شکل امروزی شناخته شود، یک بازی سبک نقش‌آفرینی ایزومتریک (isometric RPG) بوده است. بازی فال‌اوت ۳ تا پیش از این‌که ساختش به دست بتسدا سپرده شود، قرار بود یک بازی سه بعدی باشد؛ جالب است بدانید که Black Isle Studios (توسعه‌دهنده اصلی این مجموعه) در گذشته در حال کار بر روی دو نسخه مختلف از بازی Fallout 3 بوده است که هر دو به دلایلی، لغو شده‌اند.

 

اولین نسخه بازی که توسط Black Isle Studios ساخته می‌شد، دارای اسم رمز Van Buren بود و تریلر مربوط به آن را می‌توانید از یوتیوب مشاهده کنید. مدیر عامل استودیو ابسیدین در گفت‌و‌گوی جدید خودش با سایت IGN جزئیات بیشتری را در رابطه به دو نسخه لغو شده از بازی فال‌اوت ۳ به اشتراک گذاشت:

در آن برهه زمانی، فناوری سه بعدی یک چیز باحال به شمار می‌آمد. بنابراین ما تصمیم گرفتیم مجموعه را از حالت دو بعدی خارج کرده و نسخه جدید را تبدیل به یک بازی سه بعدی کنیم و به همین دلیل ما شروع به کار با تکنولوژی سه بعدی جدید به اسم NDL کردیم. 

 

مدتی پس از آن‌که ابسیدین کار بر روی نسخه سه بعدی بازی را آغاز کرده، ناشر این بازی درگیر مشکلات مالی شده است و همین موضوع، آن‌ها را مجاب کرده که کار ساخت بازی را برای همیشه به فراموشی بسپارند و به جای آن، بازی Icewind Dale را بسازند. 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر عامل استودیو ابسیدین از نسخه‌های لغو شده بازی Fallout 3 می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..