تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از درخت توانایی‌های کاراکتر اصلی بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد

تصاویری از درخت توانایی‌های کاراکتر اصلی بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد

Horizon Zero Down یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 است. حال که زمان زیادی تا عرضه این محصول باقی نمانده، گوریلا گیمز، استودیو سازنده بازی، تصاویری از درخت توانایی‌های کاراکتر اصلی را منتشر کرده است. در ادامه برای مشاهده تصاویر با تک‌شات همراه باشید.

 

 

بازی جهان‌‌ باز Horizon Zero Dawn در سبک نقش‌آفرینی و توسط استودیو گوریلا گیمز در دست ساخت است و پس از تاخیرهای فراوان بالاخره در تاریخ ۱۰ اسفند ماه سال جاری عرضه خواهد شد. به تازگی سازندگان بازی تصاویری از درخت توانایی‌های شخصیت اصلی منتشر کردند. در این بازی سه بخش مختلف برای توانایی‌های کاراکتر اصلی تعبیه شده و هر یک از این زنجیره‌ها قابلیت‌های شما را نشان می‌دهند که در طول بازی باید قفل آن‌ها را بشکنید.

 

 

بخش اول که Prowler نام دارد مربوط به قابلیت‌های مخفی‌کاری در بازی است و با پیش‌روی در زنجیره‌های آن ویژگی‌های مختلفی در این زمینه به بازیکن اضافه می‌کند.

 

P1

 

P2

 

 

بخش دوم که Brave نام دارد، بر روی توانایی‌های مبارزه‌ای بازیکن تمرکز کرده و باعث افزایش دقت و کم شدن آسیب‌ها هنگام نبرد خواهد شد.

 

B1

 

B2

 

 

بخش سوم بر سلامتی و اکتساب منابع مختلف تاثیر گذار است و Forager نام دارد.

 

F1

 

F2

 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از درخت توانایی‌های کاراکتر اصلی بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..