تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه درمان هر نفر معتاد بالغ بر 600 هزار تومان است/ امحاء بالغ بر 4 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی

ساعت: 16:10 منتشر شده در مورخ: 1395/11/13 شناسه خبر: 1024545

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی:

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با بیان این که هزینه درمان هر معتاد 640 هزار توان است،گفت:تاکنون 99 نفر از معتادان زن در استان مورد درمان قرار گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ناامن شدن پاتوق های مواد مخدر در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون دو پاتوق از مراکز خرده فروشی و تجمع معتادان در استان مورد تخریب قرار گرفته و بعد از تشکیل سند مالکیت، به فروش می رسد.

 

وی افزود: مالکان مخروبه ها بایستی نسب به املاک خود سرکشی داشته و آن ها را رهانکنند.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از وجود 80 مرکز درمانی اعتیاد در استان خبر داد و یادآور شد: 10هزار و 500 نفر در مراکز مذکور تحت درمان هستند.

 

زندی با بیان این که یک مرکز ترک اعتیاد زنان نیز در خراسان جنوبی وجود دارد، متذکر شد: تاکنون 99 نفر از معتادان زن در خراسان جنوبی مورد درمان قرار گرفته اند.

 

وی اضافه کرد: همچنین 387 معتاد نیز کمک های درمانی دریافت کرده اند.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت: شورای مبارزه با مواد مخدر استان 250 میلیون تومان در راستای درمان و کمک های درمانی افراد معتاد هزینه کرده است.

 

زندی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مواد مخدر در استان، تبیین کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه روحانیون و دهیاران و...، برگزاری نشست های تخصصی در دانشگاه ها و حمایت از پایان نامه های مرتبط با اعتیاد از جمله اقدامات انجام شده در این خصوص است.

 

وی اضافه کرد: تاکنون بالغ بر چهار نشست تخصصی مبارزه با اعتیاد در دانشگاه های استان برگزار شده و بیش از سه هزار دانشجو نیز آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از امحاء بالغ بر 4 تن انواع مواد مخدر غیر دارویی در استان خبر داد و گفت: این مواد، در روز جمعه هفته جاری مصادف با 15 بهمن  ماه در محل بنددره شهرستان بیرجند با حضور مسئولان ارشد استانی امحاء می گردد.

 

زندی ضمن انتقاد از برخی دستگاه ها و یا سازمان ها در بحث دادن آمار تعداد معتادان دراقشار مختلف، اظهار داشت: هیچ دستگاهی صلاحیت ارائه آمار در این خصوص را ندارد و تنها ارائه آمار در بحث اعتیاد و مواد مخدر توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،درست است.

 

وی از وجود کودکان معتاد در جامعه به عنوان یک معضل مهم یاد کرد و گفت: کودکان معتاد قربانی شدگان جامعه بوده ومتاسفانه بالغ بر 55 درصد از والدین از اعتیاد فرزندانشان بی خبر هستند.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از طرح شناسایی کودکان معتاد از 24 بهمن 94 در استان خبر داد و تصریح کرد: همچنین 13 تخت در مرکز خراسان جنوبی، درمان کودکان و دانش آموزان را  انجام می دهد.

 

زندی در ادامه صحبت هایش همچنین از اجرای طرح "متادون رایگان" در روستاهای مرزی استان خبر داد و مطرح کرد: طرح مذکور در شهرستان های سربیشه و درمیان اجرایی می گردد.

 

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح برای آن دسته از افرادی که بضاعت مالی خوبی ندارند، خدمات درمانی انجام می شود.

 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه درمان هر نفر معتاد بالغ بر 600 هزار تومان است/ امحاء بالغ بر 4 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..