تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهبود عملکرد سامانه بانکداری متمرکز بانک ملت در سال ۹۵

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در همین مدت سهم درصد این بانک از جرائم بانک مرکزی بابت تراکنش های ناموفق، از ۱۰.۵۳ درصد در نه ماهه اول سال ۹۴ به ۵.۱۳ درصد در مدت مشابه سال جاری کاهش یافته است.

بر اساس آمار تراکنش های ناموفق و جرائم بانک مرکزی، از شهریورماه سال ۹۴، سوییچ به پرداخت بانک ملت بهبود  یافته و در وضعیت پایداری قرار گرفته است.

در عین حال، در اردیبهشت و مردادماه سال جاری، سوییچ کارت بانک ملت بدون قطعی و میزان جریمه بانک صفر ریال بوده و در آذرماه نیز جریمه بانک تنها ۱۶ میلیون ریال اعلام شده است.

بر این اساس، بانک ملت در تراکنش ناموفق و جریمه بانک مرکزی از جایگاه دوم در هر دو مورد به جایگاه پنجم جا به جا شده که نشان دهنده عملکرد مناسب سامانه بانکداری متمرکز و سوییچ این بانک در سال ۱۳۹۵ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهبود عملکرد سامانه بانکداری متمرکز بانک ملت در سال ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..