تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر گوشی نوکیا پی۱با پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگ رم

تصویر گوشی نوکیا پی۱با پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگ رم

به گزارش خبرآنلاین، اپراتور آلمانی MobilCom-Debitel در قراردادی رسمی شراکت طولانی‌مدت با HMD امضاء کرده و قرار است در فاز اول نوکیا 6 را راهی بازار آلمان و سپس اروپا کند.

در حال حاضر گوشی نوکیا 150 در آلمان به فروش می‌رسد. حدود دو میلیون نفر در چین نوکیا 6 را خریده‌اند و این گوشی در فیلیپین نیز عرضه‌شده و قرار است به‌زودی راهی سایر بازارهای بین‌المللی شود.

Nokia P1

همچنین تصاویری از یک گوشی مفهومی به نام Nokia P1 در فضای مجازی منتشرشده است که گفته می‌شود 6 گیگ رم و پردازنده اسنپ دراگون 835 خواهد داشت.

نوکیا پی 1 بدنه فلزی با دیزاین ترکیبی شیشه دارد و 256 گیگ حافظه داخلی را با 3 فلش آل ای دی به یدک می‌کشد.

دوربین 22 مگاپیکسل با لنز زیس، باتری 3500 میلی آمپرساعت و اندروید نوقا 7.0 از دیگر مشخصات فنی پی 1 است که به‌زودی به قیمت 800 دلار (پی 1 با حافظه 256 گیگ 950 دلار خواهد بود) راهی بازار می‌شود تا جبران کسری‌های گذشته نوکیا را کند.

نوکیا P1 / عکس زیر

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر گوشی نوکیا پی۱با پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگ رم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..