تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گذراندن اوقات فراغت با روش‌هایی عجیب! + تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نگاه کردن به برنامه های ورزشی، بازی های کامپیوتری و یا مهارت انجام یک حرفه ی خاص. در این میان برخی آدم ها هم شیوه های خاص تری برای پر کردن اوقات فراغت خود انتخاب کرده اند و سرگرمی های عجیب و منحصر به فردتری دارند که در این گزارش با نمونه هایی از آنها آشنا خواهید شد.
 
«ماو ماو»، تقلید صدای گاو گذراندن اوقات فراغت با روش‌هایی عجیب و غیرقابل تصور! +تصاویر

مسابقات تقلید صدای گاو که برخی از مردم دنیا علاقه زیادی به آن دارند، این مسابقه در مناطق روستایی انگلستان شهرت زیادی دارد.مرگ ساختگی  گذراندن اوقات فراغت با روش‌هایی عجیب و غیرقابل تصور! +تصاویر

فردی به نام «چاک لمب» در ایجاد مرگ ساختگی مهارت فوق العاده ای دارد. او با نقش بازی کردن حرفه ای خود همه را می فریبد و چنین وانمود می کند که مرده و یا به قتل رسیده است.
 
گرومینگ سگ (داگ گرومینگ)  گذراندن اوقات فراغت با روش‌هایی عجیب و غیرقابل تصور! +تصاویر

در مسابقات داگ گرومینگ، شکل شخصیت های کارتونی و یا خیالی را روی صورت و بدن سگ ها نقاشی و رنگ آمیزی می کنند. شرکت کنندگان می گویند هدفشان سرگرمی است.جمع کردن شیشه های شیر  گذراندن اوقات فراغت با روش‌هایی عجیب و غیرقابل تصور! +تصاویر

جمع کردن شیشه های شیر سرگرمی محبوب شهروندان بعضی از کشورهاست. آقای پل تا به حال همه شیشه شیرهایی را که خریده نگه داشته و الآن نزدیک به ۱۰ هزار تا از آنها را در کلکسیون عجیب خود جمع کرده است.
 
کنده کاری روی صابون  گذراندن اوقات فراغت با روش‌هایی عجیب و غیرقابل تصور! +تصاویر
 
کنده کاری بر روی قالب صابون هم توانسته تعداد زیادی از مردم دنیا را از بیکاری درآورده و سرگرمشان کند مثل خلق یک لاک پشت از یک قالب صابون.
 خلاقیت با نوار کاست  گذراندن اوقات فراغت با روش‌هایی عجیب و غیرقابل تصور! +تصاویر
 
خلاقیت به خرج دادن با نوارهای کاست قدیمی و بازیافتی، شبیه کنده کاری با صابون است و مهارت و ابزارهای خاص خود را دارد. این هنر به سرگرمی مورد علاقه طرفداران موسیقی جاز تبدیل شده بود.
 
نوشتن شماره قطارهایی که می گذرند  گذراندن اوقات فراغت با روش‌هایی عجیب و غیرقابل تصور! +تصاویر

بعضی از آدم ها هم برای سرگرم شدن شماره هر قطاری را که از ایستگاه عبور می کند یادداشت و جمع می کنند. به این سرگرمی عجیب ترینزسپوتینگ گفته می شود.
 
اتو زدن لباس در شرایط سخت  گذراندن اوقات فراغت با روش‌هایی عجیب و غیرقابل تصور! +تصاویر در چند سال اخیر، ورزش عجیب «اتو زدن لباس» محبوبیت بسیاری پیدا کرده است؛ آدم هایی که زمان زیادی را صرف بالارفتن از قله کوه ها، اسکی کردن روی دامنه ها و یا بالا رفتن از خانه ها می کنند؛ اما نه به شکل عادی بلکه وقتی دارند لباس اتو می زنند.هیکارو دورودانگو   گذراندن اوقات فراغت با روش‌هایی عجیب و غیرقابل تصور! +تصاویر

سرگرمی عجیب «دورودانگو» با ریشه ژاپنی عبارت است از برق انداختن گوی های گلی، کثیف و خاکی که در نهایت باید به شکل باورنکردنی برق بزنند.

منبع: تابناک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گذراندن اوقات فراغت با روش‌هایی عجیب! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..