تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش ویژه برنامه «از آسمان» به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)

پخش ویژه برنامه «از آسمان» به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این ویژه برنامه سعی شده تا مقوله دفاع از حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام با محوریت وجود متبرک مفسر قرآن؛ حضرت زینب (س) بررسی شود. به همین منظور «از آسمان» در این قسمت از برنامه خود از نگاه خانواده شهدای مدافع حرم ، جانبازان و رزمنده های این جبهه به این مساله پرداخته است.

«از آسمان» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می پردازد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد جمعه هر هفته ساعت ۱۶:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش ویژه برنامه «از آسمان» به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..