تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیفر خواست سنگین برای عامل قتل عام هولناک خانوادگی در کرمان

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در تشریح آخرین جزئیات قتل Murder عام هولناک خانوادگی درفهرج گفت: با توجه به اهمیت موضوع به درخواست دادگستری استان کرمان و موافقت ریاست محترم قوه قضائیه و دیوان عالی کشور پرونده جهت رسیدگی سریع تر به دادگستری مرکز استان احاله شده است.

وی گفت: با همکاری دستگاه های امنیتی و انتظامی استان متهم در ساعات اولیه دستگیر شد و این پرونده با فوریت در حال رسیدگی است .

این مقام قضایی در استان کرمان افزود: بازپرس ویژه پرونده تعیین شده است و به گفته رئیس دادگاه فهرج تحقیقات مقدماتی در دادسرا در مرحله پایانی قرار دارد و کیفرخواست پرونده به زودی صادر می شود.

چندی قبل رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از قتل 10 نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: انگیزه و علت اصلی این جنایت Crime اختلافات خانوادگی بوده است که قاتل The Murderer با همسر و خانواده همسرش داشته است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیفر خواست سنگین برای عامل قتل عام هولناک خانوادگی در کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..