تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه‌ی جدید بازی Need for Speed تا اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

نسخه‌ی جدید بازی Need for Speed تا اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

کمپانی EA رسما اعلام کرد که نسخه‌ی جدید بازی Need for Speed در اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. این خبر را اندرو ویلسون، مدیر اجرایی شرکت EA در خلال برگزاری گزارش مالی این کمپانی بیان کرد. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.


پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی سری جدید بازی Need for Speed در سال جاری میلادی منتشر شده بودند اما به نظر می‌رسد نسخه‌ی جدید این بازی که هنوز حتی به معرفی رسمی نیز نرسیده، در اوایل سال ۲۰۱۸ و در بهترین حالت در اواخر سال ۲۰۱۷ عرضه شود.


به گفته‌ی اندرو ویلسون، سری جدید بازی Need for Speed بخش چند‌نفره‌ی بسیار رقابتی را خواهد داشت. به نظر می‌رسد بار دیگر شاهد اهمیت بالای بخش آنلاین این بازی خواهیم بود. در دو سری قبلی از سری بازی‌های Need for Speed اتصال به اینترنت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود به طوری که در نسخه‌ی قبل، اتصال دائمی به اینترنت برای انجام بازی ضروری به نظر می‌رسید.


فعلا اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده اما معمولا بازی‌های ریسینگ با گرافیک بهتر، ماشین‌های به‌روزتر و بهبود شخصی‌سازی روانه بازار می‌شوند و بعید به نظر می‌رسد که شاهد نوآوری خاصی در سری بعدی از این بازی باشیم.


در خبرها داشتیم که استودیوی BioWare نیز به زودی از بازی جدید خود معرفی خواهد کرد. محصول جدید استودیوی BioWare از یک طرف و نسخه‌ی جدید بازی Need for Speed از سویی دیگر باعث می‌شود تا EA با دستی کاملا پر خود را برای رویداد E3 سال آینده آماده کند.


آخرین نسخه از سری بازی‌های Need for Speed در سال ۲۰۱۵ توسط استودیوی گوست گیمز منتشر شد و نتوانست آن‌طور که انتظارش می‌رفت نظر مثبت منتقدان و هواداران این سری را کسب کند. باید دید نسخه‌ی بعدی بازی Need for Speed می‌تواند در نهایت بار دیگر به دوران اوج خود بازگردد یا خیر.

need for speed

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه‌ی جدید بازی Need for Speed تا اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..